Additionally, paste this code immediately after the opening tag: LAST MINUTE reisgenoot gezocht Rondje zuiderzee - Forum Wereldfietser

LAST MINUTE reisgenoot gezocht Rondje zuiderzee

Hallo wereldfietsers,

As zondag 1 juli vertrek ik voor een rondje zuiderzee (start en eindpunt Kampen).

Voor mij (vrouw, 26 jaar) is dit mijn eerste meerdaagse fietstocht. Het zal een uitdaging worden maar heb er zeker zin in. Per dag wil ik ongeveer 90 tot 100km
fietsen.

Mocht iemand het leuk vinden om de ronde of een deel mee te fietsen hoor ik het graag.

Groeten, Mariska
Vandaag vertrokken. Veel plezier!
Hallo Mariska,

Hoe bevalt het rondje zuiderzee? Het weer zit in ieder geval mee.

gr Bent
Hoi mariska,

Ik weet niet of je nog veel aan fietsen doet, maar is dit misschien iets voor jou:Laat het me dan even weten middels mijn mail adres onderaan het bericht.


Dag dames,

Ik Sandra (Overijssel) 42 jaar ben op zoek naar dames die in 2013 (augustus) in Europa willen fietsen, bestemming nog onbekend, het zou juist leuk zijn hier als groep over te brainstormen.

Groepsleeftijd ongeveer tussen de 30 en 50 jaar, in bezit van een trekking/touringbike en enige fietsvakantie ervaring.

Mocht je interesse hebben, reageer op deze oproep of mail me op sandraschijva80@gmail.com

Groetjes,
Sandra