Additionally, paste this code immediately after the opening tag: oplossing gezocht VDO X2DW - Forum Wereldfietser

oplossing gezocht VDO X2DW

Sinds zondag valt mijn mijn fietscomputer af en toe uit. Hij geeft aan dat hij teveel signals heeft. Weet iemand wat de oorzaak is en hoe ik dit kan verhelpen?
De klok loopt wel door, de kilometerteller niet.

[moderator]Onderwerp verplaatst.[/moderator]
Zet je blauwetand en wifi van je telefoon eens uit tijdens het fietsen.
Ik heb het gister opnieuw geprobeerd met als resultaat dezelfde melding. Mijn telefoon was niet in de buurt. Dit kan niet de oorzaak zijn volgens mij.
marij schreef:Ik heb het gister opnieuw geprobeerd met als resultaat dezelfde melding. Mijn telefoon was niet in de buurt. Dit kan niet de oorzaak zijn volgens mij.
verse batterij in de zender, als je dan nog een probleem hebt, heb je een probleem ;)
Maar misschien ook weer geen probleem (na uitvoeren van bovenstaande tip):

VDO Cycle Parts biedt uw VDO-computer een garantie van 5 jaar vanaf de koopdatum. De garantie geldt voor materiaal- en productiefouten aan de computer zelf, aan de sensor/zender en aan de stuurhouder. Kabel en batterijen evenals montagematerialen zijn van de garantie uitgesloten. De garantie is alleen dan geldig als de betreffende delen niet geopend werden (uitzondering: batterijvak van de computer), geen geweld werd gebruikt en er geen sprake is van moedwillige beschadiging. Bewaar a.u.b. de kassabon zorgvuldig omdat deze in geval van reclamatie overlegd dient te worden. Bij een terechte reclamatie ontvangt u van ons een vergelijkbaar apparaat. Het recht op vervanging van het identieke model bestaat niet, als door modelwisseling de productie van het gereclameerde model gestaakt werd.
Je kan bij vdo ook nog je sensor op een ander kanaal zetten. Dan ff opnieuw pairen en kijken wat hij doet