Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Zuiderzee route boekje vraag - Forum Wereldfietser

Zuiderzee route boekje vraag

Ik wil mijn vriendin een beetje enthousiasmeren om ook een vakantie fietser worden. Heb vandaag ongeveer 60 kilometer met haar gefietst en dat ging vrij goed, ze had geeneens een fietsboeken aan.

Nou wil ik met haar in een of twee weekeinden(vrijdag tot maandag) de Zuiderzee route gaan volgen. Mijn vraag is of ik een boekje van 2002 kan gebruiken, de laatste druk is 2008. Of is er iemand met een recente versie die ik zou kunnen lenen of overnemen?

Ik wil het boekje gebruiken om voornamelijk de campings te vinden en andere voorzieningen, de route zal geen probleem zijn hoorde ik.

Ik hoor het graag. Groetjes
Beste aap,

Ik heb het boekje uit 2005. Dat mag je lenen of als je specifieke informatie wilt hebben, dan kunnen we even overleggen hoe.
Stuur anders even een PB.
Mijn vader raadde het mij af om een boekje uit 2002 aan te schaffen, is die van 2005 nog actueel genoeg? Dat is een beetje mijn angst, dat we dingen tegenkomen in het boekje die er niet meer zijn.
Beste Aap (een echte naam zou prettiger werken),

Welke dingen ben je bang te missen? En als je daar zo bang voor bent, waarom koop je het nieuwe boekje dan niet? Zo duur is het toch ook weer niet? Want als ik je goed begrijp moet je die uit 2002 ook aanschaffen.
Als je een globale planning maakt, dan weet je waar je ongeveer gaat overnachten. Die campings kun je even googlen, dan weet je of ze nog bestaan of niet.

Nogmaals. Je mag mijn boekje uit 2005 lenen. In hoeverre die van het boekje uit 2008 afwijkt, weet ik niet want het laatste boekje heb ik niet.

Ik hoor het wel. Succes met je dilemma.
Hoi Hans,

Ik ben alleen bang dat er dus campings niet meer aanwezig zijn. Ik probeer voor dit soort tochten eigenlijk zo min mogelijk geld uit gegeven aan routeboekjes aangezien ik het idee heb dat je het zo ook wel op de bordjes kan doen :wink:

Staat er in jouw boekje een lijst met campings? Anders wil ik je vragen daar een foto van te maken zodat ik de campings kan nakijken.

Vriendelijke groet,
Sebas
Ik zal vanavond even kijken en zien wat ik je kan mailen.
Moet je me wel even (via een PB) je mail adres sturen.