[quote="bert claes"]Hoi frits en leon..
In de achtertassen zit ongeveer 3kilo elks... Vrij licht lijkt me toch. Ik zal morgen proberen een foto te posten.. Alles lijkt me stevig vast te hebben gezeten(geen speling) garantie is er inderdaad nog.. Gelukkig, maar toch ammbetant als je onderweg bent
Gelukkig komt men vriendin af naar barcelona en kunnen we zakken ruilen. Maa darmee is de oorzaak nog niet gevonden. De voorzakken lijken me allebei inlrde. Ik zal eens proberen een foto te maken.
Beste Bert,
Wat zijn jouw verdere plannen? Als jouw vriendin naar Barcelona komt, zou ik eens goed nakijken wat je van jouw bagage wel hebt gebruikt en wat niet. Volgens mij ben je echt overbeladen: vier volgepropte zijtassen, een stuurtas, bagage achter op de drager en ook nog een redelijk volgeladen kar achter je fiets. Veel kleding, toiletspullen en andere benodigdheden kun je onderweg altijd aanschaffen, als het nodig is.
Er zijn tal van wereldfietsers voor langere tochten onderweg met veel minder bagage dan jij.
Geef alles wat je niet nodig hebt aan je vriendin mee terug naar Vlaanderen. Je trapt een stuk lichter en je hebt minder kans op problemen.