Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Halve kracht - Forum Wereldfietser

Halve kracht

Jullie moeten het een tijdje doen op halve moderator kracht. Frank is weer terug maar ikzelf vertrek vrijdag voor een maandje fietsen. Zoals je in mijn onderschrift kunt lezen nemen we (ik ga natuurlijk met mijn echtgenote en fietsmaatje) vrijdag om 1 uur de bus van het Amstelstation die ons in Arles brengt. Daarna hoeven we alleen nog maar naar huis te fietsen.
Maar goed, het kan dus iets langer dan normaal duren als er een moderator nodig is. We hopen op jullie begrip 8)

Tot later!
Veel plezier! :D
Wat nu Hans,

Geen smartphone op je stuur om problemen op het forum onderweg te kunnen oplossen? :wink: Heel veel fietsplezier gewenst,

Carl
Veel mooie kilometers
Veel mooie kilometers

kaasmuis
Geen smartphone maar wel een iPad. En het blijkt dat veel campings gratis internet hebben. Dus af en toe toch even kijken.
Zit nu in Avignon op een terrasje in de schaduw. Afgelopen dagen erg genoten van de Camarcue. Zie verder mijn reisverslag.
'k ben er weer. Veel gezien en veel gedaan.

Een van de leukste dingen die ik onderweg tegenkwam:

Afbeelding
Sommige fietsers gingen zo te zien ook nooit meer weg...!
En Hans, heb je ook bij Herman en Jacqueline gekampeerd?
Nee, maar bij het zien van dit bordje wilde ik dat ik het anders gepland had. :wink:
En bij het zien van de camping en het ontmoeten van de eigenaren al helemaal! Wij hebben in 2010 hier een rustdag ingelast en overnacht in de trekkershut (die maar een paar euro duurder was dan de plaats voor een tent). We waren er graag nog een nacht gebleven. Aanrader voor toekomstige groene weg fietsers!

Ben benieuwd hoe de rest van je reis was. Die van ons was echt onvergetelijk!
Welkom terug Hans!