Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen in Soria (Spanje) - Forum Wereldfietser

Fietsen in Soria (Spanje)

Fietsen in de provincie Soria met uitstapjes naar de provincies Zaragoza en Guadalajara, Spanje.
Wat een mooi verslag!
Fijn om te lezen.
Ha die Helma en León,

Mijn complimenten als kenner van deze schitterende streek: prachtig en functioneel beschreven!
Heel herkenbaar voor mij. Helaas moet ik voor opdrachten andere kanten op.
El Camino del Cid is inderdaad al enige jaren uitverkocht, maar Clemens Sweerman werkt aan een totaal nieuwe versie.

Groetjes uit Amsterdam,

Bert
Mooi informatief verslag met mooie foto's Leon, dankjewel.
Hoi Leon en Helma,

Ik las met plezier je uitstekend verzorgde verslag over jullie trektocht in Soria. Mooie foto's die veel herinneringen in me opriepen aan de camino del Cid; alweer meer dan tien jaar geleden! Kon niet helemaal terughalen waar jullie route die van El Cid volgde/kruiste, maar al je beschrijvingen zijn evengoed een feest der herkenning; van natuur, sfeer en cultuur. Ik kan iedereen deze ervaring door de Spaanse binnenlanden van harte aanbevelen....

Groet, Marina
wat super verslag ja wat kan fietsen toch een voudig en leuk zijn

kaasmuis
Hoi,
Het heeft even geduurd, maar hier nog een scan van een deel van de kaart die ik heb voorbereid: http://www.leonpoels.nl/fietsen/routekaart-soria.jpg (2,3 MB)
Het gebied meet ca. 120 x 160 km.
Leon