Additionally, paste this code immediately after the opening tag: omleidingen LF2 - Forum Wereldfietser

omleidingen LF2

Ja hoor, dit fietsgroentje wil vrijdag, zaterdag of zondag de LF2 fietsen van Rotterdam naar Amsterdam. Dit is een behoorlijk eind, echter heb ik gewoon zin om te gaan fietsen!! Heeft iemand van jullie enig idee hoe ik erachter kan komen of er evt. omleidingen zijn op deze route? Is toch zonde als je een stuk moet omfietsen, terwijl ik dat van te voren had kunnen weten :-)

Dank jullie wel alvast!!

Ik laat jullie weten of het is gelukt
Werken aan de (snel)weg wordt op internet ruim op tijd gepubliceerd. Helaas opbrekingen van een LF route niet. Ik zou lekker gaan fietsen en mij daar vooral niet druk om maken. Mijn ervaring is dat er bij opbrekingen keurig gele bordjes staan met de omleiding van de LF route of andere verwijzingen voor de fietsers.
Het is misschien wel handig om een kaart mee te nemen met de LF route erop, of een GPS met daarin de route. Nu en dan is er een bordje verdwenen en dan is zo'n kaart wel handig.

Vooral een mooie tocht en maak je niet te druk.

Groet,

Arno
Bij wegwerkzaamheden kan je met de fiets er bijna altijd wel langs, dus de kans dat je veel extra kilometers hierdoor moet maken is gering. Wel kan het aantal kilometers flink oplopen als je de weg kwijt raakt (en daar heb ik voldoende ervaring mee :( ). Het is erg handig om een fietskaart mee te nemen zodat je altijd de weg terug kan vinden. Helaas missen er soms wel eens LF bordjes of zie je ze over het hoofd omdat de struiken over het bordje zijn heengegroeid.

Overigens fiets ik tegenwoordig bijna alleen nog maar op knooppunten routes omdat je dan de weg minder snel kwijt raakt en je meer mogelijkheden hebt dan alleen de LF routes. Route maak ik van te voren op de site van de fietsersbond. Ik heb zo'n bikepointer gekocht voor op het stuur en daar schrijf ik de nummertjes op. Erg handig.
Hé, super bedankt voor het advies. Ik heb een kaart met alle LF routes bij me, dus verdwalen is (hopelijk) verleden tijd ;-)
Als jullie nu duimen voor mooi weer, dan zorgt m'n fiets-enthousiasme voor de rest :-D
applemeisje schreef:Hé, super bedankt voor het advies. Ik heb een kaart met alle LF routes bij me, dus verdwalen is (hopelijk) verleden tijd ;-)
Als jullie nu duimen voor mooi weer, dan zorgt m'n fiets-enthousiasme voor de rest :-D
Moeten we nog spandoeken ophangen onderweg :lol: :lol: :lol: ?

Op de site: www.nederlandfietsland.nl staan ook mogelijk wijzigingen van LF-routes.

Groetjes uit Denemarken,

Bert
Met spandoeken redt je het niet, Bert. Ik wil publiek langs de kant, krijt-teksten op het asfalt en een goede sponsor.... Vaude lijkt me wel een goeie ;-)