Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Bon voyage - Forum Wereldfietser

Bon voyage

Vanuit het regenachtige limburg groet ik jullie allen. Ik ben gisteren vanuit mijn ouderlijk huis vertrokken richting het zuiden om via de groene weg naar het plaatsje Ailefroide in de franse alpen te fietsen. Dankzij het prachtige weer (Ahum) heb ik besloten om er nog een stukje af te snoepen door met de trein naar Luxemburg te gaan. Scheelt me 200 km en veel afzien in de regen van de belgische ardennen. Ik ga natuurlijk wel voor mn plezier en niet voor het nat worden. Morgen ga ik rond 8 uur met de trein vanuit maastricht naar Luxemburg en daarna naar het zuiden, hopelijk opweg naar de zon!

Maar wel alleen... het is, nu het allemaal begonnen is, toch wel spannend zo voor de eerste keer. Ik wil af en toe eens een update doen in dit draadje voor de mensen die geïnteresseerd zijn.
succes!
Succes en heel veel plezier!
Hallo Jurgen,

Heel erg veel plezier op je eerste solotrip! :D
Ik denk dat het wel goed komt met je :P , zorg wel goed voor een natje (bier) en een droogje.

paul
Yo, Late update :P

Het is eigenlijk een beetje in de soep gelopen. Ik ben in totaal een week onderweg geweest en toen brak het alleen zijn en het feit dat ik niet echt van het fietsen kon genieten omdat ik een tijdslimiet had mijn wil om door te gaan. Ik ben een weekje later nog met de auto naar mijn eindbestemming gegaan omdat ik daar zou gaan rotsklimmen. Onderweg heb ik ook even een back to reality check gehad: een stuk van 147 km waar ik 2 á 3 dagen voor had gerekend zouden met het profiel wel 4 of 5 dagen geduurd hebben. Gelukkig zat ik nu in de auto en heb ik nog steeds een vette klim vakantie gehad, maar wel balen dat ik niet helemaal met de fiets ben geweest.

Maarja, illusie armer, ervaring rijker dacht ik zo. Het heeft me niet afgeschrikt om lekker te fietsen (ook alleen). Voortaan ben ik beter voorbereid op het mentale aspect (lichamelijk was het goed te doen, ik trapte binnen 5 uur met pauzes gemakkelijk 80 km weg met bepakking). De eerste minitocht gaat woensdag weer van start naar Schiermonnikoog, lekker nog even weg voordat ik een jaar lang voor de klas sta zonder al te veel vrije tijd om dit soort dingen te gaan doen.

Volgend jaar beter.