Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen 14/15 juli (kampeerweekend) - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen 14/15 juli (kampeerweekend)

Dit is het uitgebreide (extra) Rondje Groningen dat twee dagen beslaat en een nachtje op de camping heeft.

Geef hier aan als je met dit weekend mee wilt en of je het wilt organiseren.
Hans, dank voor je initiatief om helderheid te verschaffen, en 2 nieuwe items aan te maken (al had ik het bijna gemist, omdat ik inmiddels gewend ben aan dat 'het rondje' bij activiteiten staat en niet bij overige activiteiten.)
Zoals ik al eerder had aangegeven wil ik wel een route uitstippelen naar Wedde en zondag weer terug, en de camping reserveren. Mogelijk moet de hele camping gereserveerd worden. officieel is er plek voor 10 tenten. (er kunnen wel meer tenten staan). Voor geinterresseerden: www.hoorndermeden.nl Dus het is wel handig als er snel duidelijkheid komt over hoeveel mensen er mee kunnen/willen met het weekend. Cilia
Wij kunnen en willen wel mee kamperen. De camping lijkt erg leuk.
Helaas kunnen wij er dan niet bij zijn, wij fietsen dat weekend in de hoge venen.
Het reguliere rondje zou voor mij wel kunnen!

Jan
Ik moet helaas afhaken, mijn neefje is geslaagd en die viert zijn verjaardag op de zaterdag. Ik fiets dan wel mee met het reguliere rondje wat Petra doet.

gr Paul
Hoi allemaal,

ik ga graag mee met het rondje/weekendje Groningen op 14 en 15 juli.

Groetjes van Heidi
Fleurke schreef:al had ik het bijna gemist, omdat ik inmiddels gewend ben aan dat 'het rondje' bij activiteiten staat en niet bij overige activiteiten.)
Je hebt gelijk Celia.
We zijn tenslotte een 'wereldfietser activiteit'.
Daarom heb ik hem verplaatst naar het juiste forum :D

En voor de duidelijkheid: informatie over het 'gewone' rondje Groningen staat hier: http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... =9&t=17467
Ik ga graag mee 14/15 juli, zonder Rene dit keer, die heeft het te druk met de studie.
Geke
Hallo Hans,

Ik zou graag meegaan met het kampeerweekend op 14/15 juli.

Nu ben ik een beginnende fietser, dat wil zeggen: ik beschik sinds kort over een trekkingfiets en de overige toebehoren (fietstassen, tent etc.) het ik nog niet.

Nu vroeg ik met af hoe de fietstocht is gepland? Ik kom met de fiets op de auto en zou een tentje en toebehoren (die ik zou kunnen lenen) in de auto kunnen meenemen. Dit is dus, wanneer de tocht vanaf de camping begint.

Ik verneem graag.

Groetjes, Trudy Vos
Hi Cilia, ik ga graag met jullie mee. Ik heb wel een paar vragen;
- Waar en hoe laat vertrekken jullie zaterdag?
- Heb je misschien ook een track van de te fietsen route? En zo ja, zou ik deze kunnen krijgen?
- Is er misschien een mobiel nr. wat ik kan bellen of een sms kan sturen voor het geval dat….?

Groet Henk (mob.0610888387 kaaijk@bouwcalculatiebureau.nl )
trudyv schreef:Hallo Hans,

Ik zou graag meegaan met het kampeerweekend op 14/15 juli.

Nu ben ik een beginnende fietser, dat wil zeggen: ik beschik sinds kort over een trekkingfiets en de overige toebehoren (fietstassen, tent etc.) het ik nog niet.

Nu vroeg ik met af hoe de fietstocht is gepland? Ik kom met de fiets op de auto en zou een tentje en toebehoren (die ik zou kunnen lenen) in de auto kunnen meenemen. Dit is dus, wanneer de tocht vanaf de camping begint.

Ik verneem graag.

Groetjes, Trudy Vos
Ha Trudy,

Welkom op het forum. De organisatie van dit weekend ligt bij Celia. Ik kan zelf ook niet meefietsen. Ik hoop dat Celia deze week nog even de details op het forum zet. Dus waar jullie vertrekken, hoe laat, etc.

Ik vermoed dat het een doorgaande tocht is. Dus dan moet je de spullen die je onderweg nodig hebt, op de fiets meenemen. Want je komt (tussendoor, aan het einde natuurlijk wel) niet terug op de camping waar je auto staat.

Bij zo'n eerste tocht kun je prima gebruik maken van 'gewone' fietstassen en je spullen in platsic zakken doen voor het geval het regent. Tent achterop met een spin en gewoon meegaan. Je gaat met ervaren fietsers op pad die je kunnen helpen.
Anders zet nog even je concrete vragen hier neer, dan is er vast iemand die je kan helpen.
Beste Henk en Trudy (en de rest natuurlijk).
Mijn voorstel is 11 uur vertrekken bij Het Peerd (voor Henk en Trudy:we vertrekken altijd vanaf het Peerd, dat staat voor het hoofdstation op het plein).
Ik heb geen track, ben nog van het ouderwetse type: gewoon een kaart.
De route zoals ik die in m'n hoofd heb zal zaterdag ongeveer gaan via: Groningen-Woudbloem-Kolham-Noordbroek-Nieuwolda-Finsterwolde-Nieuweschans-Bellingwolde-Wedde= ca 80km. Zondag zakken we dan eerst nog wat naar het Zuiden af om dan met een bochtje weer terug te gaan naar Groningen en eindigen weer bij Het Peerd. ook ca 80km
Normaal zijn we met het Rondje Groningen gewend dat we gewoon achter degene die de route heeft uitgestippeld aanfietsen. Ik kan wel proberen in de loop vd week wat gedetaillleerdere info met knooppunten op het forum te zetten.
En m'n emailadres dan wel 06 doe ik liever niet op het forum. ik geef het wel door via een pb-tje.
En Trudy in geval van nood heb ik nog wel een paar heeel oude karrimortassen.
Beste Cilia,

Graag wil ik me opgeven voor het kamperweekend Groningen (aanstaande weekend). Ik zorg deze week dat ik fietstassen, tent, matras etc. krijg.

Neemt ieder voor zichzelf kookgerei, servies en proviant (o.a. ontbijt) mee?
Sorry, dit is mijn eerste kampeerweekend met WF; ik ben er dus niet bekend mee.

Groetjes, Trudy
Trudy,

In principe zorg je voor je eigen spulletjes en eten. Wat wel vaak gebeurt is dat er samen gekookt wordt. Je spreekt dan af dat de een de pasta maakt, de tweede de saus en de derde het toetje. Is ook veel gezelliger.

Ook wordt er soms een afspraak gemaakt om uit eten te gaan. Zeker als het maar één nachtje is, heeft dat het voordeel dat je geen kookspullen mee hoeft te nemen. Maar dan nog moet je zelf je ontbijt en lunch regelen.

Wat jullie gaan doen laat ik graag aan grote smurf Celia over.
...indien mogelijk, zou ik graag mee willen fietsen.
Wetend dat ik nog maar net een fietser ben en op een dag niet meer dan 67 kilometer gefietst heb. Lijkt me meer dan een uitdaging in het mooie Groningen als zeker ook de camping...
Celia,
Tijdstip 11.00 bij het Peerd is prima. Route ziet er goed uit. Eventueel is er zelfs nog mogelijkheid om langs de supermarkt in Bellingwolde te gaan.
Heb er zin in, nu nog even duimen voor iets beter weer. Maar gelukkig is er een mooie keuken/verblijfsruimte.
Geke
Beste allemaal, gister had ik een uitgebreid bericht geschreven met info over de camping en knooppunten info over de route, tot m'n verbazing vind ik m'n eigen bericht niet terug op het forum!! Jammer, en stom, wat ik zit ook krap in de tijd, dus dat hele bericht weer opnieuw maken....beetje gedoe. Ik kijk of het later op de avond nog lukt. anders zie www.hoorndermeden.nl (over mogelijkheden van broodjes bestellen, leuk keukentje enz) en hoop ik in ieder geval voor zaterdag nog ergens opnieuw dat knooppuntenlijstje door te geven. en Pierre je bent van harte welkom, en er is een kortere route naar Wedde dan die we nu gaan doen, dus mocht het tegenvallen kun je altijd afsnijden. gr Cilia
Fleurke schreef: tot m'n verbazing vind ik m'n eigen bericht niet terug op het forum!!
Wel op voorbeeld gedrukt, maar uiteindelijk niet op de versturen button?
Ik zal helaas niet mee kunnen: we staan dan op het punt op vakantie te gaan, en dan is het altijd een gekkenhuis. Jullie veel plezier.
Wim
hee, Martin, long time, no see, beetje druk gehad met reparatiecursusssen laatste tijd. ga je mee komend weekend?
Ik heb niet op de voorbeeldbutton gedrukt voor zover ik weet, gewoon op versturen, maar daarna kreeg ik wel een venster met de vraag of ik opnieuw wilde inloggen, vond ik vreemd, ik wou juist uitloggen dus venster gesloten...en dat had ik misschien toch niet moeten doen?? hoe het ook zij, m'n bericht komt er niet mee terug.
Daar had je anders op kunnen lezen dat de route zondag terug via Kielwindeweer gaat!! Misschien komen we nog wel schuilen!! Cilia