Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:- Uit elkaar schroeven: dop rond zuigerstang losdraaien met punttangetje;Peter M schreef: Door het water doet de pomp het niet goed meer. Voordat ik een beetje dom ga slopen, wat is de beste methode?
Dank voor deze link. Ik had nog niet echt gezocht moet ik toegeven, want ik wilde eerst even weten hoe ik er mee om moest gaan.Matthie9000 schreef:Lijkt me niet, http://www.topeak.com/Service/Internati ... er_Service geprobeerd?
Vroeger zaten er bij de Schwalbe binnenbanden van die simpele plastic drukmetertjes. Ze wegen acht gram. Nauwkeurigheid is een halve bar ofzo, maar voor op vakantie is dat prima. Wel even ijken met je grote thuisfietspomp.Matthie9000 schreef:Dit is de versie zonder manometer toch? Gebruiken jullie onderweg een apart drukmetertje? Iemand een (lichtgewicht!) optie? Ik kwam alleen de schwalbe airmax pro tegen à 35gr?
Er staat Road Morph op en er zit een drukmeter aan.Matthie9000 schreef:Dit is de versie zonder manometer toch? Gebruiken jullie onderweg een apart drukmetertje? Iemand een (lichtgewicht!) optie? Ik kwam alleen de schwalbe airmax pro tegen à 35gr?
Kijk dat is nu service! Reageren voor er geklaagd is.Eric Schuijt schreef:kom langs, er ligt er een voor je klaar.