Dat durven ze dus wel. Ik wilde in principe gewoon de 62s met een fietshouder aanschaffen bij hun ondanks dat ik wist de de 62s gewoon 30,- te hoog geprijst is bij hun. Ik dacht hier zul je wel extra service/uitleg of een welgemeend advies bij krijgen...maar niet dus.Het argument vd verkoper was dat de kaart los bij hun 89,- kost maar in pakketbundel goedkoper wordt(maw zei hij:de fietshouder a 12,50 is dan gratis).Blijkt bovendien dat ze de Onroute kaart deze maand op hun site voor 69,- aanbieden. Verder probeerde ik de verkoper nog uit de tent te lokken met de vraag: is de Mio Cyclo mss iets voor mij? Verkoper: ik heb hem dit weekend getest en het is 3x niks want het scherm is niet aftelezen in de zon en het touchscreen verbruikt te veel stroom etc.Mattheus schreef:Ik snap niet dat ze die kaart nog durven te verkopen. De laatste echte update is van 31 juli 2009, dus bijna drie jaar geleden.mapel63 schreef:Verder heb ik me laten verleiden om de Onroute fietskaart NL aan te schaffen.
Zoals gezegd: 17 minuten later stond ik weer buiten, overigens zonder een kop koffie aangeboden te hebben gekregen ondanks mijn 1,5 uur lange (auto-)rit...
Volgende keer in ieder geval mijn spullen weer lekker online bestellen!