Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Bijzondere fiets "Miyata 100 anniversery" - Forum Wereldfietser

Bijzondere fiets "Miyata 100 anniversery"

Beste Allemaal,

Lid geworden van het forum om in contact te komen met jullie "kenners"

Ik ben tegen een racefiets aangelopen waar ik weinig over kan vinden. Ik speel al een tijdje met de gedachten om te gaan racefietsen. Nu ben ik in het bezit gekomen van een aparte nieuwe fiets, veel weet ik er niet over te vertellen.

Wat ik wel weet is dat het frame van carbon is, de voorvork en achterbrug zijn van aluminium verder is hij nieuw (waarschijnlijk max 1000m ooit op gefietst). Het is echt een mooi ding, misschien zelfs zonde om op te fietsen voor mij als beginneling. Dus ik dacht misschien is het de moeite waard om de fiets te verkopen om vervolgens een ander aan te schaffen. Nu de grote vraag: Wat denken jullie dat de fiets ongeveer waard is? Shimano verzetten, schakelen nog heel ouderwets aan het frame.

Zie de foto voor wat beeld

Ik hoor graag van jullie!

Groet,

Kees

Hoe kan ik een foto toevoegen?
KeesBoersma schreef:Nu de grote vraag: Wat denken jullie dat de fiets ongeveer waard is? Shimano verzetten, schakelen nog heel ouderwets aan het frame.
interessante fiets voor de liefhebber, maar zonde als je er -kennelijk- de ballen verstand van hebt. Waarde is moeilijk te geven, iemand die weet wat die verkoopt en dat in de juiste markt juist weet te presenteren vangt meer dan degene die een 'wielrennersfiets' op marktplaats pleurt met een vage foto van het tuinameublement.

Als het frame niet de juiste maat heeft of het tubewielen zijn kun je sowieso beter naar wat anders uitkijken
er zijn meer racefietsers hier te vinden:
http://www.fiets.nl/forum/
heier zijn er echter ook genoeg denk om er een zinnig ding over te zeggen. helaas devalueert the waarde van een racefiets nogal snel. Veel van die jongens/meisjes/mannen willen het nieuwsten van het nieuwste. Een bijzondere "oude" fiets moet echt heel bijzonder zijn wil het nog ergens over gaan. belangrijker si 1 pas je op de fiets 2 word je er blij van als bijde vragen ja is lekker gaan fietsen en goed onderhouden dan heb je jaren plezier.
http://www.miyatacatalogs.com/2007/12/m ... ecial.html
hier meer info waarschijnlijk over je fiets.
als ik het goed ldes is het de fiets van blz 7. en dan denk ik niet dat je daar "retro/vintage'leifhebbers voor gaat vinden die daar opgewonden van worden.
veel plezier met fietsen