Hallo fietslezers,
mijn partner heeft 2 hobbies: fietsen en koken.
Er wordt niet gefietst zonder lekker koken. En eerlijk toegeven ik eet op vakantie maaltijden die menigeen gewoon thuis nog niet bereidt.
Mijn partner sleept zelf al die extra messen, specerijen, diverse olien, azijnen en wat al niet meer mee - dat is de voorwaarde.
Nu is de koekenpan aan vervanging toe. Ze wil al weer een klein formaat koekenpan van de Hema kopen - gewicht 400 gram.
Tsja, ik ben meer van het lichtgewicht. (een goede relatie is geven en nemen )
Heeft iemand misschien lichtere tips? Maar let op: mijn kookvrouw heeft nogal wat eisen!
* geen alluminium kookoppervlak
* doorsnee max plm. 20 cm.
* geen rechtopstaande rand (dus de Primus LiTech valt af)
* incl. steel/handvat
* geen roestvrij staal, want dat bakt aan
* een niet te kwetsbare antiaanbaklaag
Ik realiseer me dat mijn vraag heel wat grappige reacties kan oproepen. Die mag je wat mij betreft achterwege laten, die kan ik zelf wel bedenken. Mijn vraag is serieus, net als de kookhobby van mijn vrouw.
alvast bedankt als je een tip hebt.
Berry
mijn partner heeft 2 hobbies: fietsen en koken.
Er wordt niet gefietst zonder lekker koken. En eerlijk toegeven ik eet op vakantie maaltijden die menigeen gewoon thuis nog niet bereidt.
Mijn partner sleept zelf al die extra messen, specerijen, diverse olien, azijnen en wat al niet meer mee - dat is de voorwaarde.
Nu is de koekenpan aan vervanging toe. Ze wil al weer een klein formaat koekenpan van de Hema kopen - gewicht 400 gram.
Tsja, ik ben meer van het lichtgewicht. (een goede relatie is geven en nemen )
Heeft iemand misschien lichtere tips? Maar let op: mijn kookvrouw heeft nogal wat eisen!
* geen alluminium kookoppervlak
* doorsnee max plm. 20 cm.
* geen rechtopstaande rand (dus de Primus LiTech valt af)
* incl. steel/handvat
* geen roestvrij staal, want dat bakt aan
* een niet te kwetsbare antiaanbaklaag
Ik realiseer me dat mijn vraag heel wat grappige reacties kan oproepen. Die mag je wat mij betreft achterwege laten, die kan ik zelf wel bedenken. Mijn vraag is serieus, net als de kookhobby van mijn vrouw.
alvast bedankt als je een tip hebt.
Berry