Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen

Fietsers van "Rondje Groningen",

Zaterdag 9 juni vier ik mijn 65e verjaardag. We maken er een gezellig weekend van met fietsen, kamperen en een feestje met eten, drinken en muziek. jullie kunnen kamperen bij Jan Wit op zijn mooie kleine camping aan het water, Eenrumerweg 42 Baflo, dit is ongeveer een kilometer ten westen van Baflo in het verlengde van de Heerestraat. Jullie komst is aangekondigd en elke fietser is welkom.
Hoe jullie naar de camping komen laat ik graag aan jullie over.

Jullie zijn welkom op mijn verjaardag op zaterdag 9 juni vanaf 16.00 uur bij mij thuis, Meijmaweg 19, 9955 VC Rasquert. Dit is twee kilometer vanaf de camping. Eerst fiets je terug naar Baflo, op kruispunt provincialeweg recht oversteken, fiets deze hele hoofdstraat van Baflo door tot beneden aan de haven, daar linksaf, over de brug, naar Rasquert, dan kom je op de Meijmaweg 19. Welkom, welkom.


Co Frumau. Ook Paulus.
Hallo Co,
Ja, gezellig. Nou hopen dat het iets mooier weer wordt dan deze regenachtige dag. Ik ga duimen voor mooi weer :wink:
Groet, Petra.
Hallo Petra,

Als ik me niet vergis wordt het volgende week in elk geval beter! :D
Ga jij ook kamperen?

Paul
Hartelijk gefeliciteerd in ieder geval voor de 9 juni. Dat je een nieuwe fiets moge krijgen! :)

Ik zal niet aanwezig zijn. Gezelligheid toevoegen is niet direct mijn beste eigenschap, kamperen ook niet, dus ter verhoging van de feestvreugde laat ik deze keer aan mij voorbijgaan.

Vriendelijk groeten
uit Leegkerk
Wij komen in elk geval op de verjaardag van Co.
We kamperen in onze slaapkamer, ongeveer een kilometer verderop :D

Hans en Saskia
Wordt het rondje Groningen dus op 10 juni gefietst?
jimvandenberg schreef:Wordt het rondje Groningen dus op 10 juni gefietst?
Jim,

Het is altijd de tweede zondag in de maand. Dus deze keer inderdaad op 10 juni.
Hallo,
Ja, ik kom kamperen (tenzij het met bakken uit de lucht komt, dan ligt mijn eigen bed lekkerder) en wat mij betreft fietsen we met een clubje vanaf het Peerd richting Baflo.

Mijn voorstel: zaterdag 9 juni om 13 uur vertrek vanaf het Peerd naar de camping in Baflo!

En ga ik ervan uit dat we zondag vertrekken om 10 uur vanaf Baflo/camping?
Groet, Petra.
petra,

Lijkt me een leuk idee :D , ik zal er proberen te zijn rond een uur of 1. Vanaf het Peerd naar de camping, vanaf de camping naar het feest, vanaf het feest rollend terug naar de camping :P
Ook wij gaan er van uit dat we er bij zullen zijn. Als het weer een beetje redelijk is zetten we ook ons tentje op. We fietsen zelf naar het hoge noorden en zien jullie daar. Tot 9 juni!
Ben ook van (en op) de partij, weer of geen weer, zaterdag 13.00u bij Het Peerd. En zondag start van ons rondje vanaf de camping. misschien niet helemaal 10uur als we al te hard feesten??? cilia
Ik fiets, kampeer en feest ook mee. Leuk Co!

Jos
Wij staan zaterdag om 13 uur ook paraat met fiets en volle bepakking voor de (barre?) tocht naar de camping in Baflo. :roll:

Geke en René
Helaas weer ben ik niet van de partij, op 10 juni sta ik op mijn fiets in Denemarken.

Gaat niet door, ik vlieg inplaats van fiets in auto meenemen door Denemarken nu naar Zweden. Ik zit hier in Hagfors aan het internetten.....
Hallo allemaal,

Het word mijn eerste rondje Groningen en weet nog niet precies hoe alles werkt. Zeker nu er ook nog gefeest gaat worden op de zaterdag....
Waar start het rondje aanstaande zondag? Ik ga uit van Baflo als ik de reacties een beetje lees. Maar waar eindigt het rondje?? Dat zou ik graag weten, omdat ik daarvan laat afhangen of ik met de fiets naar Baflo ga of niet.

Moet er nog wel bij zeggen dat als het de hele dag lijkt te gaan regenen dat ik dan afhaak.... zwak, maar waar... :roll:

Co alvast gefeliciteerd en veel plezier met z'n allen op het feest!!

Groetjes van Heidi
Heidi, was jij dat, bij Dik, het laatste weekend van april toen Co en Paulus er ook waren? Hoe dan ook je bent van harte welkom!
Als het goed is eindigen we zondagmiddag zoals altijd bij 't Peerd (Groningen dus) en iemand(en) moet(en) nog een leuke route van 70-80km bedenken. misschien is het slim of dat ook van de windrichting af te laten hangen. Vooralsnog zijn de vooruitzichten niet super, maar het is nog lang geen zondag!
Nee dat was ik niet in april.

OK, als het niet met bakken uit de lucht komt vallen zal ik rond 10 uur op de camping zijn in Baflo!

Bedankt voor de info.

Groetjes van Heidi
Kom zaterdag ook naar Rasguerthttp://www.wereldfietser.nl/phpbb/posting.php? ... 30&t=17303#
Roel
Beste fietsers,

Leuk zoveel reacties, welkom, welkom, we maken het gezellig; en Heidi kom ook maar kennis maken. We duimen voor mooi weer, tot zaterdag allemaal.

Co en Paulus Frumau.
Even voor de duidelijkheid!
Ik begrijp dat er zondag vanaf de camping wordt gestart.
Rijden we dan eerst nog langs het station in Groningen om deelnemers op te pikken of......

Jan