Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vrijdagavond 8 juni: Filmen tijdens je fietsreis - Forum Wereldfietser

Vrijdagavond 8 juni: Filmen tijdens je fietsreis

Robbert Geers, student Audiovisueel vormgeven aan de Willem de Kooning Academie, heeft afgelopen april voor zijn afstuderen een film gemaakt over zijn fietstocht naar het zuiden.

Vrijdag 8 juni vertelt hij over zijn ervaringen bij het maken van zijn film.
Tijdens deze lezing zal hij ingaan op alle aspecten die komen kijken bij het maken van een film tijdens je fietstocht.

Ook vertelt hij over wat er daarna nog moet gebeuren om er een film van te maken. Interessant en leerzaam voor een ieder die zelf van plan is van hun volgende reis een film te maken.

Graag aanmelden via de mail, want vol is vol: eric@vakantiefietser.nl
Wat een leuk idee!
Zou je vrijdagavond ook onze Video group WorldCycle Videos onder de aandacht willen brengen? Want door te doen én door te kijken naar wat anderen doen leer je film maken. Veel succes vrijdag, ik kan helaas niet!

Is de fietsfilm van Robert al online?
Hij studeert er de 15e mee af. Ik zal de World Cycle Video's onder de aandacht brengen, maar voel je zeker uitgenodigd om het in eigen persoon te doen.
Je ben van harte welkom.
Bedankt maar ik kan helaas niet, ben erg beneiuwd naar zijn film zeker omdat ik zelf werk aan een nieuw script right now. Jaja ik doe nu aan scripts sinds een korte cursus camerjournalistiek aan de HU :wink: :lol: