Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Stadscamping Berlijn gesloten - Forum Wereldfietser

Stadscamping Berlijn gesloten

Op dit forum is de stadscamping Tentstation in Berlijn diverse malen aan de orde gekomen. Alleen voor tentjes en niet ver van Berlijn Hauptbahnhof. Helaas is deze camping al weer dicht.

Zie het volgende
http://www.tentstation.de/deutsch/index.php
bert sitters schreef:Op dit forum is de stadscamping Tentstation in Berlijn diverse malen aan de orde gekomen. Alleen voor tentjes en niet ver van Berlijn Hauptbahnhof. Helaas is deze camping al weer dicht.
Stond er al op Bert :wink:
http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... =3&t=17221
Ze gaan er een gebouw neer planten op die plek heb ik begrepen. :(

Henk

kunst en fietswerk
henkfietst52 schreef:Ze gaan er een gebouw neer planten op die plek heb ik begrepen. :(
Een luxe resort heb ik gehoord 8)
Een goed alternatief is de City Camping bij Spandau, niet ver van "Ku-Damm". Google maar eens. Daar heb ik gekampeerd. Wel een nadeel: laag vliegverkeer van Flughafen Tegel....
Martin E. van Doornik schreef: Wel een nadeel: laag vliegverkeer van Flughafen Tegel....
Maar die gaat toch binnenkort dicht als die nieuwe luchthaven aan de zuidkant van Berlijn klaar is !!
Michael W schreef:
Martin E. van Doornik schreef: Wel een nadeel: laag vliegverkeer van Flughafen Tegel....
Maar die gaat toch binnenkort dicht als die nieuwe luchthaven aan de zuidkant van Berlijn klaar is !!
Binnenkort? Het project heeft een flinke vertraging opgelopen. Het is nog niet duidelijk wanneer Berlin-Brandenburg in gebruik genomen wordt.
bert sitters schreef:Het is nog niet duidelijk wanneer Berlin-Brandenburg in gebruik genomen wordt.
Maart 2013 volgens de laatste berichten, dus over 10 maanden. :wink:
Ik was afgelopen week op de fiets in Berlijn en ze vertelden mij dat de camping al gesloten is!
Andere campings vond ik te ver van het centrum.

Ik heb derhalve drie nachten wild gekampeerd in het Grünewald [25 min fietsen naar het centrum].... ook een mooie camping overigens. :wink:

Henk

kunst en fietswerk
De genoemde City camping in Berlijn Spandau/Tegel ligt aan het Hohenzollernkanaal en vrijwel aan de fernradroute Berlijn - Kopenhagen: prachtige route tusssen camping en stadscentrum.