Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gezocht buitensportievelingen :-) - Forum Wereldfietser

Gezocht buitensportievelingen :-)

Hallo allemaal,

Met z’n achten (23+-ers, komend uit alle hoeken en gaten in Nederland) gaan we om de twee maanden een weekendje/of langer weg in binnen- en buitenland om met name sportieve activiteiten (bv. mountainbiken, klimmen, wandelen, fietsen, kamperen), maar ook anderszins te ondernemen. Gemeenschappelijke interesses zijn zoal buiten in de natuur actief zijn en zelf het wiel uitvinden. We maken onze programma's altijd zelf.

Vrijdagavond 6 juli verzamelen we in de loop van de avond op een labelterrein in Dwingeloo, gelegen aan de rand van het nationaal park Dwingelderveld. De ene dag zullen we starten met een wandeling ‘koken uit de natuur', voorbereid door een tweetal leden, waarbij we op zoek gaan naar eetbare planten in de omgeving om zo salade, soep en brood klaar te maken boven een houtvuurtje/zelfgebouwde ovens. Overigens zijn we niet vegetarisch o.i.d., maar we vinden het gewoon leuk om een keertje zo te kokkerellen. De andere dag zullen we met kano's eropuit trekken in het gebied de "Weerribben". Voor deze dag staat er een leuke tocht op stapel dwars door dit schitterende gebied.

Wanneer bovenstaande je aanspreekt en zin&tijd hebt, ben je van harte welkom om kennis te komen maken. Met het weekend gaan totnutoe 2 introduce's mee, je zult niet de enige nieuweling zijn . Het lijkt me leuk om je te ontmoeten en kennis met je te maken.

Ik zie uit naar je reactie,

Gr, Jomariek
levenenlef@live.nl
Leuk idee. Kanoen en wandelen, koken etc vind ik ook leuk. :D :D
Rutger