Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Marseille, ervaringen, kaarten, terugreis - Forum Wereldfietser

Marseille, ervaringen, kaarten, terugreis

Hallo,

14 juli gaan we op weg richting Marseille, alles is klaar fietsen tenten tassen enz.
Alleen nu nog nauwkeurig de route uitstippelen en op zoek naar campings.

Mijn vraag is dan ook welke kaarten ik het beste kan gebruiken, en misschien dat er leden op dit forum deze reis al een keer gemaakt hebben, en misschien wel goeie camping tips hebben enz... (misschien zelfs wel een set kaarten over hebben :D )

Ook de terugreis is nog niet goed geregeld, we hebben gezien dat er in de buurt van Marseille speciale fietsbus reizen terug zijn naar Nederland, heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt!
Hoe wil je het liefst reizen?
* Met routeboekje: zoek er een uit en koop het boekje. Heb je meteen de campings en zekerheid van best goede route zonder veel gevaarlijke wegen of reeksen onverwachte hellingen.
* Zelf eigenwijze en verassende route maken? Koop Michelin 1:200.000 en de FFCC voor campings in F.
* Met een GPS-route? Er is vast iemand die je kan helpen.
De fietsbus terug is best aardig, snel en zeker zodra je geboekt hebt. Wel snel doen want vol is vol. Zoek bij de fietsvakantiewinkel.
Leon
bedankt voor de tips!
Vorig jaar september zijn wij van Marseille naar Pisa gefietst. Heen en teru g met Ryanair van/naar Eindhoven. Ging prima. Dus terug van Marseille zal ook wel lukken.

Jaap
iemand enig idee welke kaarten ik het beste kan gebruiken?