Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Via Reitsmaroute via Venetie naar Rome in juli - Forum Wereldfietser

Via Reitsmaroute via Venetie naar Rome in juli

Niet specifiek op zoek naar reisgenoot. Wel benieuwd wie ik vanaf begin juli tegen kom op weg van Nederland naar Venetië en later die maand richting Rome. Ik volg de Reitsma route. Ik reis alleen, maar dat betekent natuurlijk niet dat ik zo nu en dan eens samen met iemand wil fietsen om wat ervaringen te delen.
JohanvanderGoot schreef:Niet specifiek op zoek naar reisgenoot. Wel benieuwd wie ik vanaf begin juli tegen kom op weg van Nederland naar Venetië en later die maand richting Rome. Ik volg de Reitsma route. Ik reis alleen, maar dat betekent natuurlijk niet dat ik zo nu en dan eens samen met iemand wil fietsen om wat ervaringen te delen.
Wellicht heb je met Benjaminse meer kans :wink: :wink: :wink: :wink: Kom je ook nog over de fantastische Spluegenpas. Een mooiere binnenkomer in Italie ken ik niet. Hier deed Dries van Agt zijn legendarische uitspraak: "De ware pelgrim komt op de fiets boven!"