Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Yvette in Op Pad no. 7 (augustus 2005) - Forum Wereldfietser

Yvette in Op Pad no. 7 (augustus 2005)

Beste mensen,

Yvette is een aankomende wereldfietser, een jonge vrouw van 26 die de droom heeft van Istanbul naar Syrie te fietsen, daar het vliegtuig te nemen naar Delhi in India en van daar wil gaan fietsen naar Sri Lanka en dat allemaal in haar eentje!

Een dusdanige uitdaging, dat het tijdschrift "Op Pad" het interessant genoeg vind om een interview met haar te plaatsen in nummer 7 van het blad (augustus 2005).

Mochten jullie meer willen weten over Yvette, dan verwijs ik jullie naar haar website: http://www.bikeforchildren.com/

Groet,
Rena :wink:

Hoi Rena,wat goed dat zij dat doet! Yvette begint ongeveer, waar jij bent gestopt. Hoe kunnen we Yvette ondersteunen? Komt Yvette op het kampeerweekend op camping de Harskamperdennen op 26 september, zodat we haar kunnen uitzwaaien?

Hi Bert,
Het najaarsweekend is 26, 27 & 28 augustus!!!!
Groet,
Rena

Hallo

Ik reageer even op jouw vraag voor Rena..
Helaas ben ik er op 26 september niet.. of bedoel je het nazomer weekend? Dan ben ik er wel!!
Jullie kunnen allemaal wel even kijken op mijn site.. www.bikeforchildren.com

ben benieuwd wat jullie ervan vinden.. Hij is nog niet helemaal zoals hij uiteindelijk eruit komt te zien, maar is amper zover...

liefs Yvette
bert sitters schreef:Hoi Rena,wat goed dat zij dat doet! Yvette begint ongeveer, waar jij bent gestopt. Hoe kunnen we Yvette ondersteunen? Komt Yvette op het kampeerweekend op camping de Harskamperdennen op 26 september, zodat we haar kunnen uitzwaaien?

Ha die Rena,
Goed dat ik dat weet, 26- 28 augustus dus! Ik heb gehoord dat Yvette komt! gebeuren er nog andere leuke en interesante dingen? Wie komen er nog meer?

Ja, wie komt er eigenlijk allemaal???
Ik kom in ieder geval met m'n 11 jarige nichtje, waarmee ik de eerste fietsreis, Maastricht - Almere, van haar leven gaan maken.
Groet, Rena :wink:

Hoi Rena,

Als alles goed gaat komen Gudy en ik!
Leuk, zo'n tocht met je nichtje, ik ben benieuwd of ze een beetje besmet raakt met het fiets vakantie virus.

Groeten, John.

bert sitters schreef:Ha die Rena,
Goed dat ik dat weet, 26- 28 augustus dus! Ik heb gehoord dat Yvette komt! gebeuren er nog andere leuke en interesante dingen? Wie komen er nog meer?
Als ik niet in het Buitenland "zit" kom ik waarschijnlijk ook. :wink:

Schorpioen

Iemand zal de appeltaartgroep moeten voorrijden, dus ik ben er ook.
Waarschijnlijk met wat plaatjes van Syrie, Jordanie e.d.!

Freek

Uiteraard verwacht ik 's avonds een dialezing van de tocht Turkije en Syrie naar Egypte. Wellicht ook wel zo leuk voor Yvette.
Goed zo een week voor vertrek!!!! :lol:

Even voor de duidelijkheid: Yvette vertrekt begin september 2005.

Hallo allemaal,

Hier Yvette. Ja, ik kom ook op het nazomer weekend! Het lijkt me super om jullie als ervaren mensen te spreken. En ook mooi om alvast verhalen en dia's te zien van Syrie en Turkije!
Ik ben zeer benieuwd!

Ja, of er nog iets anders gaat gebeuren dat weekend.. Ik heb me opgegeven om te koken, dus ja, dat zal voor de meesten we spannend zijn.. hi hi. Altijd maar weer afwachten wat er tijdens mijn koken gebeurt.

Tot dan!
Groeten Yvette