Aangezien ik het de eerste nacht tijdens de hemelvaartstocht erg koud heb gehad, ben ik toch maar eens gaan kijken voor een warmere slaapzak. Nu heb ik de Marmot Sawtooth flink goedkoop kunnen kopen. Het leek me een erg goede koop zeker omdat het pakformaat volgens de site 21 cm x 17 cm was. Maar helaas, eenmaal bezorgd blijkt het pakformaat 41 x 17 cm te zijn. Kan weliswaar in een compressie zak nog iets teruggebracht worden (naar ongeveer 30 cm) maar daar houd het dan ook mee op.
Mij viel het pakformaat wat tegen. Maar is dat ook wel zo? Betreft een slaapzak met 625 gram dons met een dames comforttemperatuur van -3,3 (heren -9).
Is dit een normaal pakformaat of zijn er nog voldoende slaapzaken in dezelfde temperatuurrange met een kleinere pakformaat?
Mij viel het pakformaat wat tegen. Maar is dat ook wel zo? Betreft een slaapzak met 625 gram dons met een dames comforttemperatuur van -3,3 (heren -9).
Is dit een normaal pakformaat of zijn er nog voldoende slaapzaken in dezelfde temperatuurrange met een kleinere pakformaat?