Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Pinksteren tocht - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Pinksteren tocht

m-gineering schreef:USB poorten: pc uit, zelfs met de stekker helemaal uit het stopcontact en dan na 5 minuten weer opstarten wil nog wel eens helpen
Dank je Marten en jullie allemaal voor het meedenken, dan wel het meeleven.
Ik ben inmiddels alweer vele uren bezig met zoeken en puzzelen naar de oplossing, allerlei forums afgestruind, de site van Garmin uitgeplozen, diverse updates etc geïnstalleerd, zelfs van Microsoft, enz enz.
Maar na dit alles helaas, niets bereikt .... zucht ....
En dat terwijl ik jaren probleemloos met GPS heb gewerkt, ik denk zelfs dat ik een gevorderde GPS-gebruiker ben. Vaak help ik juist andere gebruikers met van alles en nog wat, zowel qua software, hardware als de talloze online-mogelijkheden, ik weet er redelijk veel van.
Echter nu loop ik gefrustreerd vast.

Maar goed, het zal dan inderdaad gewoon wel iets hardwarematig zijn, kabeltje kapot, of USB-poort werkt niet meer.
Dus stop ik er nu maar mee na vele uren voor niets geploeter, dan maar geen GPS.

Heel lief van jullie dat je wilt meedenken. En het is allemaal ook maar heel betrekkelijk, je stapt immers gewoon op de fiets, routebeschrijving op papier mee plus kaart en kompas, en uiteindelijk kom je er ook (al is het met de GPS toch makkelijker, fijner en leuker, alleen nu even niet).
Ach het is goed voor je hersens moet je maar denken. :lol:

mario
Bij een lunchstop in Edam ben ik via 'de Melktap' (lees 'n korte stop voor een beker heerlijk knetterkoude volle melk) naar Amsterdam getuft. Onderweg mijmerend over de afgelopen gezellige dagen met afwisselende landschappenen en bijzonder leuke medefietsers.
'k Kan gelukkig nog even nagenieten met een drogende tent in het trappenhuis die enorm in de weg hangt wanneer je op de trap loopt.
Zouden Lauran en Hetty rond 16.00 uur al bij de grote rivieren zijn?
Tot een volgende keer.
Ook weer thuis. Verbrande voeten, voldaan gevoel en weer een hoop leuke momenten gehad. Iedereen die daar aan bijgedragen heeft bedankt.
Foto's volgen later als mijn internet het weer doet (dit gaat via mijn telefoon)
Jim, al was je er niet, erg bedankt voor de goede voorbereiding. Je Had ook een goed vervanger gestuurd. Ton, en alle anderen ook bedankt.
Loes van den Bergen schreef:Bij een lunchstop in Edam ben ik via 'de Melktap' (lees 'n korte stop voor een beker heerlijk knetterkoude volle melk) naar Amsterdam getuft. Onderweg mijmerend over de afgelopen gezellige dagen met afwisselende landschappenen en bijzonder leuke medefietsers.
'k Kan gelukkig nog even nagenieten met een drogende tent in het trappenhuis die enorm in de weg hangt wanneer je op de trap loopt.
Zouden Lauran en Hetty rond 16.00 uur al bij de grote rivieren zijn?
Tot een volgende keer.
Hetty en ik waren om 16.00h in de buurt van de grote rivieren maar nog niet thuis. We hebben rustig gefietst, op tijd gedronken en gestopt om lekker te eten. Dat maakte wel dat het al donker was toen we thuis aan kwamen. Een dikke 200+ dag. Een mooi p.r. en lichte zadelpijn voor Hetty.

Het was een prachtig weekend.

Afbeelding
Zo stonden we "achter het voetbalveld". Vaak staan we er zo bij. Het beeld dat iedereen mist die er niet bij was, deze keer.

Jim hebben we onderweg al bedankt met een sms-bombardement maar bij deze nogmaals. Het was weer prima voor elkaar. Er was voor elk wat wils. Voor iedereen volop gelegenheid om zijn eigen gang te gaan. Wat geregeld moest zijn was goed afgesproken en voor iedereen duidelijk.
Het internet doet het zowaar weer even vanavond dus snel even de foto's beschikbaar gesteld. Het was een foto- en verslagvrij weekend dus het zijn er niet zoveel en ook niet zo bijzonder, maar zelf vind ik de plaatjes van de camping altijd wel leuk om te kijken.

Ik heb ze in dit album geprobeerd te delen. Kun je er niet bij komen, stuur me dan even een PB, dan ga ik nog wat met de instellingen rommelen.

Ik wil er eentje uitlichten van de fotosessie met de lichtjes:

Afbeelding
Josephine heeft weer een prachtige mindmap gemaakt van het weekend.
Komt alles nog een keertje voorbij.

Afbeelding

Klik op de foto om hem groter te zien.