Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Zijn er pedalen geschikt voor spd-m en spd-sl - Forum Wereldfietser

Zijn er pedalen geschikt voor spd-m en spd-sl

Hoi,

Bestaan er combi pedalen met aan de ene kant spd-sl en aan de andere kant spd-m? Ik kan genoeg vinden over combi pedalen voor spd en gewone schoenen maar niet die voor spd-sl en spd m geschikt zijn.

alvast bedankt
Ligger schreef:Hoi,

Bestaan er combi pedalen met aan de ene kant spd-sl en aan de andere kant spd-m? Ik kan genoeg vinden over combi pedalen voor spd en gewone schoenen maar niet die voor spd-sl en spd m geschikt zijn.

alvast bedankt
nee
Idd die combi niet verkrijgbaar. dit is ook de eerste keer dat ik uberhaupt iemand die vraag zie stellen. Zie ook niet helemaal het nut van deze combi. Maar dat kun je vast wel toelichten..
kenben schreef:Idd die combi niet verkrijgbaar. dit is ook de eerste keer dat ik uberhaupt iemand die vraag zie stellen. Zie ook niet helemaal het nut van deze combi. Maar dat kun je vast wel toelichten..
Ik heb een ligfiets met spd-m en een racefiets met spd-sl pedalen. Dus twee verschillende systemen en soms wil ik wel eens met de spd-sl schoenen op de ligfiets . Maar dat gaat dus niet

Bedankt voor de informatie