de eerste foto`s van het Hemelvaartsweekend.
groetjes
Anneke en Peter
https://picasaweb.google.com/1127564295 ... directlink
groetjes
Anneke en Peter
https://picasaweb.google.com/1127564295 ... directlink
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Hallo Judith en John,judiromi schreef:... maar helaas ons beviel het niet en na een paniekaanval van mij op de vennbahn voorbij Roetgen zijn we daarna onze eigen weg gegaan. In een groep fietsen is niks voor mij. Waarschijnlijk een deel te wijten aan mijn handicap (aan een oor doof) waardoor alles wat achter me gebeurd keihard in 1 oor binnenkomt en het lijkt of er een hele horde wilde fietsers in mijn oor zit te hijgen en praten en ik daardoor een opgesloten gevoel krijg.
Mee eens. Ik heb nu ook een groep begeleid maar die was mij met zo'n 14 mensen veel te groot. Zonder GPS en buiten Nederland zo'n sliert fietsers op sleeptouw nemen is niks voor mij. Misschien doe ik het nog wel eens maar dan met een groep van maximaal 8 mensen en met GPS. De eerstvolgende keer sluit ik me dus weer gewoon aan of rijd in mijn eigen tempo en ritme. En als je het geen probleem vindt om af en toe de weg kwijt te raken en 15 km, inclusief klim, extra te fietsen dan zijn mederijders wat mij betreft van harte welkom want het is wel leuker samen te pauzeren dan alleen. Met een kleinere groep kun je ook veel makkelijker op een terras neerstrijken dan met zo'n invasiemacht. Toestanden met tafels die zo nodig aan elkaar geschoven moeten worden, laat maar.Leon schreef:Het fietsen in de groep vind ik zelf erg chaotisch, wat ik dan ook overweeg is om eenvolgende keer tijdens het fietsen een eigen weg te vervolgen en elkaar 's avonds weer op de camping te ontmoeten. Misschien is dat een idee voor jullie?
Leon
Persoonlijk vond ik het vertrek bij de Bosrand vrij eng. Was helemaal niet gewend om in zo'n groep te rijden. Ik was dan ook blij toen de groepjes een beetje uitwaaierden en kleiner werden. Volgende keer misschien toch wat meer spreiding aanbrengen bij vertrek?Leon schreef:Het fietsen in de groep vind ik zelf erg chaotisch, wat ik dan ook overweeg is om eenvolgende keer tijdens het fietsen een eigen weg te vervolgen en elkaar 's avonds weer op de camping te ontmoeten. Misschien is dat een idee voor jullie?
Leon
ruudvp schreef: Persoonlijk vond ik het vertrek bij de Bosrand vrij eng. Was helemaal niet gewend om in zo'n groep te rijden. Ik was dan ook blij toen de groepjes een beetje uitwaaierden en kleiner werden. Volgende keer misschien toch wat meer spreiding aanbrengen bij vertrek?
Zaterdags ben ik als een van de eersten vertrokken met het idee vanzelf fietsers te vinden die mijn snelheid en ritme hadden. Op die wijze vormde zich vanzelf op natuurlijke wijze een groepje die prima samen kon fietsen.
Ruud