Additionally, paste this code immediately after the opening tag: TRVL app voor de iPad - Forum Wereldfietser

TRVL app voor de iPad

Deze app is echt een aanrader voor degenen die gek zijn op mooie reisfoto's. Vooral op de nieuwe i-pad in HD kwaliteit verbluffend mooi. Daarnaast is deze app (nog steeds) gratis.
Bob,

Ik denk dat je het digitale tijdschrift bedoelt alhoewel die kleur geeft aan de invulling van 'nieuwe media'. Een combinatie van tekst, prachtige foto's en filmpjes.
Ik krijg hem al een tijdje en als het onderwerp je aanspreekt, dan is het genieten.
Overigens weinig relatie met fietsen.
HansvanderVeeke schreef:Bob,

Ik denk dat je het digitale tijdschrift bedoelt alhoewel die kleur geeft aan de invulling van 'nieuwe media'. Een combinatie van tekst, prachtige foto's en filmpjes.
Ik krijg hem al een tijdje en als het onderwerp je aanspreekt, dan is het genieten.
Hoi Hans,
Het wekt bij mij geen verbazing dat jij het tijdschrift ook kent. Toeval bestaat niet :lol:
De relatie met fietsen is een kwestie van perceptie denk ik.
HansvanderVeeke schreef:Bob,

Hoi Hans,
Het wekt bij mij geen verbazing dat jij het tijdschrift ook kent. Toeval bestaat niet :lol:
De relatie met fietsen is een kwestie van perceptie denk ik.