Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietstocht langs bierbrouwerijen ed België - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

fietstocht langs bierbrouwerijen ed België

Haike schreef: OK. Dat weet jij natuurlijk vele malen beter dan ik, want jij zit in die handel. Maar dan is het voor de vraagsteller wel zo aardig om ff te vermelden waar dan wel? :D :shock: :idea: :D
Misschien bij Rutger zelf :wink:
Michael W schreef:
Haike schreef: OK. Dat weet jij natuurlijk vele malen beter dan ik, want jij zit in die handel. Maar dan is het voor de vraagsteller wel zo aardig om ff te vermelden waar dan wel? :D :shock: :idea: :D
Misschien bij Rutger zelf :wink:
Aheum...

ik heb al meerdere malen een mailtje gestuurd naar de auteur van het bovenvermelde boekje.

Das wat er staat... :D
Haike schreef: Aheum...

ik heb al meerdere malen een mailtje gestuurd naar de auteur van het bovenvermelde boekje.

Das wat er staat... :D
Ja, zo wordt hij nooit rijk 8)

Misschien deze dan maar nemen ?
Ja hoor bij mij te bestellen via mijn website www.rutgersreizen.nl
Groeten, Rutger
Rutger schreef:Ja hoor bij mij te bestellen via mijn website http://www.rutgersreizen.nl
Groeten, Rutger
Heb ik gedaan, nooit wat op gehoord :(

Peter
Peter M schreef:
Rutger schreef:Ja hoor bij mij te bestellen via mijn website http://www.rutgersreizen.nl
Groeten, Rutger
Heb ik gedaan, nooit wat op gehoord :(

Peter
Ik moet toch maar eens een secretaresse nemen. :D :D
Kandidaten kunnen zich aanmelden via een pb.
Groeten,
Rutger
Ja ik heb opnieuw een mailtje gestuurd, nu hopen op reactie...

Merci voor de reply.
Mijn exemplaar is intussen onderweg.

Maar ik vraag me nog steeds af hoe goed fietsen en bier samengaat :D :D

In Frankrijk ooit eens gehoord aan het einde van een warme dag:
'La bière, sa coupe des jambes.'

En zo is het maar net.

Peter
Peter M schreef: Maar ik vraag me nog steeds af hoe goed fietsen en bier samengaat :D :D
je wordt niet zomaar een stuntfietser 8)
Het wilt ook niet zeggen dat je de bierbrouwerijen route doet, dat je ook automatisch iedere avond bier moet drinken he :D
Nee, maar uit ervaring kan ik zeggen dat de verleiding overdag wel erg groot is ...
@Rutger: ik heb je vorige week een berichtje gestuurd. Ik wil ook graag zo'n boek bestellen. Wellicht is de mail aan je aandacht ontschoten.