Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gezocht: Draagriem Ortlieb FRontroller Classic - Forum Wereldfietser

Gezocht: Draagriem Ortlieb FRontroller Classic

Gezocht Draagriem voor een Ortlieb Frontroller Classic.

Ben op zoek naar een 1 draagriem (nieuw of zo goed als nieuw) die toepasbaar is op een fietstas van Ortlieb, type Frontroller Classic.

Draagriem Artikel Nummer e116, 80 cm lang, Kleur zwart, Stealth 25 mm - met het zgn. Men - Female Systeem (buckles) aan de uiteinden. (Ortlieb draagriem zie gele pijl op foto.

http://www.marktplaats.nl/markt/fietsen ... 1122213686 ).

Ben alleen op zoek naar een draagriem Stealth 25 mm. Niet naar (een) fietstas(sen) of ander Ortlieb spul.

Reacties, vragen via de mail hebben de voorkeur.

Met vriendelijke groet en dank,
R. Pedersen
De goodkoopste oplossing lijkt me een stukje zwart nylonband te kopen en een buckle (van het juiste aantal mm). Even de buckle eraan stikken en klaar is kees!

Groetjes,

Astrid

Je kan via een dealer ook gewoon zo'n band bestellen, als je per see de originele wil...
Let er anders op dat je wel de band van de nieuwe serie krijgt, en niet van een oude (zeg van +/- voor 2000) want die hebben andere buckels die niet passen op jouw tas.
Avanher schreef:De goodkoopste oplossing lijkt me een stukje zwart nylonband te kopen en een buckle (van het juiste aantal mm). Even de buckle eraan stikken en klaar is kees!
Groetjes,
Astrid
Nog goedkoper is de tas gewoon naar boven vouwen. Ik ben de draagriemen van de voortassen namelijk al jaren kwijt. Er blijft wel een plasje water staan bij de vouw, maar de binnenkant blijft droog.
Groeten,
Leon
pedersen schreef:Gezocht Draagriem voor een Ortlieb Frontroller Classic.

Ben op zoek naar een 1 draagriem (nieuw of zo goed als nieuw) die toepasbaar is op een fietstas van Ortlieb, type Frontroller Classic.

Draagriem Artikel Nummer e116, 80 cm lang, Kleur zwart, Stealth 25 mm - met het zgn. Men - Female Systeem (buckles) aan de uiteinden. (Ortlieb draagriem zie gele pijl op foto.

Ben alleen op zoek naar een draagriem Stealth 25 mm. Niet naar (een) fietstas(sen) of ander Ortlieb spul.

Reacties, vragen via de mail hebben de voorkeur.

Met vriendelijke groet en dank,
R. Pedersen
Ik gebruik mijn fietstassen om aan mijn fiets te hangen en niet om ermee "te zeulen".Dus die (draag) riemen heb ik direct verwijderd. :mrgreen:

Schorpioen
Ik ben in onderhandeling met een mevrouw uit Haarlem die een draagriem kan missen.

Iedereen bedankt voor zijn of haar reactie.

Groet Pedersen

Lukt het niet, dan kun je voor een paar euro gewoon een nieuwe bestellen. Zie www.ortlieb.de voor de details. Ortieib levert ongeveer elk onderdeel dat je kunt bedenken gewoon los ter vervanging, en ook van oudere uitvoeringen.

Lukt het niet, dan kun je voor een paar euro gewoon een nieuwe bestellen. Zie www.ortlieb.de voor de details. Ortlieb levert ongeveer elk onderdeel dat je kunt bedenken gewoon los ter vervanging, en ook van oudere uitvoeringen.