Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Amsterdam, 2 mei 2012. - Forum Wereldfietser

Rondje Amsterdam, 2 mei 2012.

Iedere eerste woensdagavond van de maand fietsen we een 'Rondje Amsterdam'.
Vertrek om 19.00 uur vanaf de Berlagebrug (t.o. FEBO).

We fietsen in een rustig tempo over fietspaden en auto-luwe wegen in Amsterdam en omgeving. De route ligt niet vast en je eigen inbreng wordt zeer gewaardeerd. Onderweg of na afloop drinken we gezellig nog wat samen. Tussen 21.00 en 22.00 uur zijn we weer terug.
Iedereen is van harte welkom. Aanmelden vooraf is niet nodig. Denk aan opvallende kleding en verlichting want we eindigen in het donker.

Noteer alvast de volgende Rondjes Amsterdam in je agenda: 2 mei, 6 juni, 4 juli, 1 augustus, 5 september en 3 oktober.
De weersomstandigheden vormden zelden een spelbreker. Kijk ook eens op het forum voor onze belevenissen bij eerdere Rondjes Amsterdam
.
Goedemorgen Wereldfietsers!

Wie gaat vanavond mee fietsen met de mei editie van de Rondje Amsterdam?
Zo te zien komt de wind uit het noorden vandaag, een rondje Waterland (koffie in Broek-in-Waterland) lijkt me een goed idee dus.
Tot vanavond bij de FEBO, we vertrekken stipt om 1900 uur.

James
Klinkt goed. Tot vanavond.
Ik ben ook van de partij. Eric wist het vanochtend nog niet.
Rondje Waterland lijkt me prima.
Tot bij de de FEBO Berlagebrug rond kwart voor zeven!
Gr. Carla
Ik ga ook proberen te komen (voor het eerst). Ben benieuwd of ik het tempo een beetje kan bijbenen. Hoe lang wordt het rondje ongeveer (in kilometers, de tijd is me duidelijk).

Groetjes en waarschijnlijk tot straks voor wie meegaat,

Yvette
30-35km schat ik in.
Rustig tempo - genieten van buiten zijn op zo'n mooie avond.
Tot straks.
James
Dank je James, dat gaat dan geen probleem zijn...tot straks.
ben van de Partij, James, zie je bij de voordeur Buurman +/_ 1840.
ik kom er aan.
Het was lekker ontspannen fietsen in een bijkans zomerse zwoelte. Erg van genoten!
Heerlijk rondje, dank allemaal!
Leuk te horen dat het weer een geslaagd Rondje was. Dank James.
Hartelijke groet uit Moengo Suriname. Volgende keer ben ik er weer bij.
Ik vond het ook erg leuk en ga zeker vaker proberen te komen, lekker rondje, leuke mensen en een heerlijke avond...dank...
Een ietwat late reactie. Het is namelijk vakantie voor juffies ;-)
Fietsen door het Waterland met ondergaande zon is altijd een genot en zo ook deze editie van het Rondje A'dam. Met een geleende thud buster onder mijn 'bud' golfde ik heerlijke over de anders zo k...ige klinkers op de Durgerdammerdijk. Grutto's in het weiland, een duikend visdiefje en gestreste tuureluurtjes boven onze hoofden en natuurlijk veel water tussen het groen waren het decor.
De koffietentjes waren dungezaaid en of dicht of er was geen plek voor 9 wereldse fietsers. Gelukkig bood James een alternatief een stukje verderop; de melktap. Heerlijk knetterkoude volle melkshake voor 20 cent voor de liefhebbers. Voor de anderen water en dropjes van Carla.
Wat een heerlijk avondje. Dank!
Loes.
Het was ongeveer zo mooi als je hier kunt zien...

Afbeelding
Prachtig!!
In de regen bij 12C uit den Haag vertrokken. In de file door Ajax. Parkeerproblemen bij de Berlagebrug. Het was allemaal de moeite waard. Een lekker tochtje met gezellige mensen in de zon bij ca 17C. Wat een mazzel.
Ik beloof niets, maar grote kans dat ik dit vaker doe.

Jaap