Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vrijwilliger reparatiecursus 26 & 27 mei gezocht - Forum Wereldfietser

Vrijwilliger reparatiecursus 26 & 27 mei gezocht

Hallo,

we zoeken voor de beginnerscursus van 26 & 27 mei een vrijwilliger die het leuk vind om te helpen bij onze reparatiecursus. De taken vallen wel mee, voornamelijk zorgen dat er op tijd thee en koffie klaar staat in de pauzes en daarna de kopjes afwassen, kijken of iedereen er is, bestelling opnemen voor het avondeten en dit samen met iemand bij de Chinees ophalen. De rest van de tijd kun je meedoen met de cursus en uiteraard is het leuk om in de pauzes en 's avonds met de cursisten te praten over fietsen, reizen en allerlei andere zaken. Maw. het is een soort mini Wereldfietser weekend. :wink:

De reiskosten worden vergoed (op basis van OV).
Als je interesse hebt, stuur dan een emailtje naar:
reparatiecursus@wereldfietser.nl

Groetjes,

Frank
Niemand?
Tsja Frank. Onze keuze is gevallen op het fietsen. Wellicht een volgende keer.
Ik ben er over aan het denken. Moet me sowieso even vrij maken, maar dat lukt waarschijnlijk wel, denk ik.
Lastiger is een slaapplaats, want ik zit niet zo goed in de spullen (helaas, geen tent, geen slaapzak en geen matje).
Als ik eruit ben hoor je het zeker en als je al voorzien bent, hoor ik dat graag, want dan hoef ik er niet meer over te denken.

Groeten en wellicht tot in Kiel Windeweer,

Yvette
Hoi hoi,

Als Yvette niet kan dan wil ik het wel doen ;)
Ik zit wel nog steeds zonder fiets, dus als iemand mij ergens kan oppikken en terug afzetten met de auto kan ik komen, anders niet ;)

Groetjes,
Kelly
Dan lijkt het me een goed idee als Kelly het doet (wat mij betreft dan, want ik ga er natuurlijk niet over).
Voor mij wordt het toch wat lastig de 26ste, maar ik wil het wel graag een keer doen.

Groeten en succes,

Yvette
Bedankt voor jullie aanbod, maar er heeft iemand via email zijn hulp toegezegd. Dus het is toch goedgekomen. :D

Misschien dat ik in september nog een keer een verzoek doe...

Bedankt in ieder geval.
EXTRA EXTRA: omdat zowat alle cursussen zijn volgeboekt is er een extra cursus ingelast en wel in het weekend van 9/10 juni. Je kan je dus weer aanmelden.
Hoi hoi,

Blij dat je iemand hebt gevonden!
Ik kijk alvast uit naar de volgende "vrijwilliger gezocht" ;)

Groetjes!
Kelly
Mooi dat er zoveel belangstelling is. Kennis is macht.
Wim