Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 2e hands - Giant Expedition Travel - advies gevraagd - Forum Wereldfietser

2e hands - Giant Expedition Travel - advies gevraagd

Beste fietsers. Ik kan van iemand een zgan Giant Expedition Travel overnemen voor € 325,-, maar weet niet of ik er een goeie koop aan heb. Ik heb niet zo veel verstand van vooral de onderdelen. Dit zijn de specificaties.
Frame AluxX aluminium, Voorvork AluxX aluminium, Stuur aluminium vllinderstuur, , Stuurpen Adjustable aluminium, Zadelpen Aluminium, Pedalen Aluminium, Shifters Shimano deore, Voor derailleur Shimano LX, Achter derailleur Shimano XT, Remmen V-brake, Cassette CS HG 70, Ketting Shimano HG72, Crankset Shimano LX, Velgen X-plorer double wall, Naven Shimano STX RC, Banden Vredenstein SpiderPRS.
Is er iemand die me kan vertellen of dit een goeie fiets is?
Alvast bedankt voor het meedenken.
Moeilijk te zeggen op afstand. Wat je zo opsomt voor 325 euro is niet verkeerd, ook niet echt goedkoop. Is er echter iets met het frame aan de hand, is het wel verkeerd.

Als je zelf weinig kijk op fietsen hebt kun je beter bij een handelaar kopen die je drie maanden garantie geeft, zou ik zeggen.
claudita schreef:Beste fietsers. Ik kan van iemand een zgan Giant Expedition Travel overnemen voor € 325,-, maar weet niet of ik er een goeie koop aan heb. Ik heb niet zo veel verstand van vooral de onderdelen. Dit zijn de specificaties.
Frame AluxX aluminium, Voorvork AluxX aluminium, Stuur aluminium vllinderstuur, , Stuurpen Adjustable aluminium, Zadelpen Aluminium, Pedalen Aluminium, Shifters Shimano deore, Voor derailleur Shimano LX, Achter derailleur Shimano XT, Remmen V-brake, Cassette CS HG 70, Ketting Shimano HG72, Crankset Shimano LX, Velgen X-plorer double wall, Naven Shimano STX RC, Banden Vredenstein SpiderPRS.
Is er iemand die me kan vertellen of dit een goeie fiets is?
Alvast bedankt voor het meedenken.
De fiets is zeker 15 jaar oud. Al daar 15 jaar op gefietst is lijkt het me duur. Als het niet de goede maat is is het altijd te duur.
Als er geen 15 jaar op gefietst is lees je dit: http://www.m-gineering.nl/fietsje_kopen.htm