Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te kp gevraagd: reisgids fietsen naar Praag - Forum Wereldfietser

Te kp gevraagd: reisgids fietsen naar Praag

Beste mensen, heeft er soms iemand de fietsreisgids fietsen naar Praag in de aanbieding? Ik neem hem graag over voor een schappelijke prijs.
Mvg Daniël
Hallo,

in welke periode wil je naar Praag fietsen?
Als je na ons reist kan je onze gids overnemen,

Frank en Diane
Hallo Frank en Diane,

Dat was snel! De voorziene periode is van 16-17 Juni tem 2 July.

Daniël
Hallo,

spijtig maar in die periode hebben wij de gids zelf nog nodig,

Frank en Diane
Ik heb het boekje hier ook liggen, stuur even PB met gegevens en dan kan ik je 'm opsturen.
Erg mooie route, heb 'm met veel plezier gefietst.
Marjan schreef:Ik heb het boekje hier ook liggen, stuur even PB met gegevens en dan kan ik je 'm opsturen.
Schappelijk tweedehandsprijsje, zeg 10 euro, portokosten naar België 6,80,
dan kan je 'm toch beter gewoon nieuw kopen voor die paar euro meer ?
Of zie ik dat verkeerd :wink:
Michael W schreef:
Marjan schreef:Ik heb het boekje hier ook liggen, stuur even PB met gegevens en dan kan ik je 'm opsturen.
Schappelijk tweedehandsprijsje, zeg 10 euro, portokosten naar België 6,80,
dan kan je 'm toch beter gewoon nieuw kopen voor die paar euro meer ?
Of zie ik dat verkeerd :wink:
Waar is deze gids te koop in Vlaanderen? Ik neem aan niet bij brouwerij Haacht in Boortmeerbeek?
bert sitters schreef:Waar is deze gids te koop in Vlaanderen? Ik neem aan niet bij brouwerij Haacht in Boortmeerbeek?
Bij iedere gewone boekwinkel Bert !!
Pirola, de uitgever, distribueert in België via EPO (http://www.epo.be/boekenportaal/boekinf ... 9064556050) waar iedere boekhandel hem rechtstreeks kan bestellen. Ook bij de winkels van AS Adventure is hij misschien verkrijgbaar of bestelbaar.
Michael W schreef:
bert sitters schreef:Waar is deze gids te koop in Vlaanderen? Ik neem aan niet bij brouwerij Haacht in Boortmeerbeek?
Bij iedere gewone boekwinkel Bert !!
Pirola, de uitgever, distribueert in België via EPO (http://www.epo.be/boekenportaal/boekinf ... 9064556050) waar iedere boekhandel hem rechtstreeks kan bestellen. Ook bij de winkels van AS Adventure is hij misschien verkrijgbaar of bestelbaar.
Ha die Michael,
Bedankt voor deze informatie.
Heeft EPO alleen maar fietsgidsen van uitgeverij Pirolala, of ook nog van andere uitgevers?
Hallo,

@ Bert: in Antwerpen heb je sedert een dik jaar een hele goede reisgidsboekhandel, namelijk Altavia www.altaviatravelbooks.be

ps: we hebben geen commerciele belangen bij deze winkel, maar als het goed is mag het vermeld worden :lol:

Frank en Diane
Hallo mensen, bedankt voor de snelle reacties, Michael W ge hebt volkomen gelijk ivm het kostenplaatje. 'k Zal eens navraag doen in enkele boekhandels... en Bert ik vind het schitterend dat ge weet dat de brouwerij v Haacht op grondgebied Boortmeerneek ligt. Een kleine boogscheut v mijn deur trouwens. :D
De groeten Daniël