Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop: de fiets van Rutte - Forum Wereldfietser

Te koop: de fiets van Rutte

Het Catshuisoverleg nadert zijn ontknoping: het lukt of het mislukt. De fiets van Rutte is binnenkort overbodig en gaat in de verkoop. Wie doet een redelijk bod?
bert sitters schreef:Het Catshuisoverleg nadert zijn ontknoping: het lukt of het mislukt. De fiets van Rutte is binnenkort overbodig en gaat in de verkoop. Wie doet een redelijk bod?
Ik kan Mark toch aanraden de fiets even te houden. Misschien heeft hij hem binnenkort weer nodig als hij zijn baan kwijtraakt. Bij Akzo kunnen ze daar over meepraten. :wink:
Leon
bert sitters schreef:Het Catshuisoverleg nadert zijn ontknoping: het lukt of het mislukt. De fiets van Rutte is binnenkort overbodig en gaat in de verkoop. Wie doet een redelijk bod?
Dan krijg je zeker Wilders er weer gratis bij :cry: , nee dank u
bert sitters schreef:Het Catshuisoverleg nadert zijn ontknoping: het lukt of het mislukt. De fiets van Rutte is binnenkort overbodig en gaat in de verkoop. Wie doet een redelijk bod?
Ik heb het angstige vermoeden, mede ook gezien het een damesfiets is, dat de fiets in kwestie helemaal niet van Rutte is, maar eerder van een van de CDA-dames* uit zijn kabinet. En dat ie deze dus een dezer dagen weer bij de desbetreffende moet inleveren.


*VVD-dames fietsen niet
De volgende keer dat wij die fiets zien is waarschijnlijk met een andere berijder, wellicht een cda-dame, maar dat weet ik nog zo net niet. Het is namelijk een dienstfiets van het ministerie van binnenlandse zaken.

Jaap
Komt er een repro in de handel?
bert sitters schreef:Komt er een repro in de handel?
Ik geloof niet dat die fiets uiteindelijk nou zo'n succesverhaal opleverde.

Maar mischien moet je het omdraaien, in dat de niet-fietsers met de minst realiteits zin behept waren ;)
In de NRC is al geschreven over de bewuste fiets. Het is een dienstfiets van het ministerie,
als ik het mij goed herinner. Wat mij nog bij staat is het feit dat het om een damesfiets gaat. De dienst heeft alleen damesfietsen in bezit. Toch nog een rationele geest die werkt bij de overheid. De krant wist ook nog te vermelden in dit komkommerverhaal dat er sprake was van een Gezelle fiets.