Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Medische Klachten ( Jarno misschien nieuwe rubriek) - Forum Wereldfietser

Medische Klachten ( Jarno misschien nieuwe rubriek)

Dames, heren,

Laat ik voorop stellen dat ik de "genoemde pijntjes etc" echt serieus neem en belangstellend lees er komt gewoon goede informatie naar boven waar ik ook wat aan heb en wie eigenlijk niet? Momenteel moet ik mijn Spanje reis minimaal 3? maand uitstellen door een zeer gecompliceerde schouder/arm blessure. :cry:
Dus Jarno nieuwe rubriek onderverdeeld in "medische probleem gebieden"

Een nieuwe rubriek zou inderdaad niet verkeerd zijn, nu wordt het allemaal steeds in voorbereiding gezet.

Wil, spijtig dat je het uit moet stellen, maar wat in het vat zit...
Sterkte in ieder geval!

El & El

Ik denk dat dit wellicht wel een goede is, al kan het bij teveel rubrieken ook lastiger worden voor gebruikers om de informatie te vinden. Iets meer aandacht vestigingen op de zoekfunctie zou daarbij kunnen helpen.
Maar ik zou graag van meer mensen horen hoe ze over een soortgelijke categorie denken.
En wat doe je bijvoorbeeld met een onderwerp over 'dode' handen of zadelpijn, valt dat onder medisch of onder fietstechniek?

Met alle respect voor het zeer belangrijke onderwerp, maar als ik kijk naar de parameters waarmee je pijntjes kunt voorkomen, zijn dat er niet zo heel veel.
Veel oplossingen komen voort uit het vinden van een goede zitpostitie. Dus sommige antwoorden komen uiteindelijk op hetzelfde neer.

Maar toch.., ik zou het een kans geven , veel -oudere- fietsers hebben last van lichamelijke klachten. En wie weet wat voor een nieuwe pijntjes wij te horen krijgen. :evil:

Hoi,
Als je van medische vragen een rubriek maakt wordt de kans dat er antwoorden komen kleiner. Mensen die geen klachten hebben gaan natuurlijk niet altijd die rubriek aanklikken om te kijken wat er gevraagd wordt.
Volgens mij is het aantal postings hier veel te klein voor nog meer rubrieken.
Je ziet nu al vaak dat zodra een onderwerp van de homepagelijst af is, er geen nieuwe reacties meer komen.
Leon