Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen zonder fiets => Help! Fiets gestolen! - Forum Wereldfietser

Fietsen zonder fiets => Help! Fiets gestolen!

Tijdens de Paasdagen, bij het laden op de fietsdrager, is de Santos van mijn vrouw gestolen. Het is een Travelmaster 2.6 ALU 17, met Schwalbe Marathon plus banden, + nieuwe ( schone ) Ergon handvatten, Magura remmen, Shimano LX, Terry zadel, en een Star Travelmaster Cr Mo verende voorvork.
Het framenummer is: A7C67864, en slotnummer: 18827.

R.Langeland, Ridderkerk. 0180-463141
Rein,

Kl*te dat de fiets gestolen is!
Ik zou echter de oproep niet onder commercieel nieuws zetten en wellicht een andere titel zodat meer mensen je oproep lezen.
Verder zou ik de komende tijd marktplaats in de gaten houden, wie weet biedt iemand 'm aan.

Sterkte!
@Roosje: Rein kan hem niet verplaatsen, ik wel (als moderator). Maar ik zit te twijfelen waar je dit soort oproepen moet doen? Hoort dit bij Kletspraat? Overige zaken?
Lastig.

Rein kan wel de titel aanpassen.
Da's inderdaad kl*te zeg!

Dat zo'n fiets de z'n weg wel vindt op de zwarte markt lijkt me duidelijk maar zou het inderdaad niet in commercieel nieuws verwachten.

Je hebt er niet bij staan welke kleur de fiets heeft. Misschien wel handig om nog even te melden.

@Hans: Overige zaken lijkt me een mooi plekje toch?
Zet er ook even een foto bij.
[moderator] Verplaatst naar Overige zaken en titel aangepast. [/moderator]
Is er iets dat deze fiets gemakkelijk te onderscheiden maakt van andere Travelmasters? De banden zijn wel iets bijzonder, maar niet goed zichtbaar. Ergon handvatten, LX en magura's hebben ze erg vaak. Dat zadel en die vork, zijn die bijzonder in deze combinatie? Iets anders geks zoals een paarse bidonhouder?
Succes met de opsporing.
Leon
Balen zeg! Hopelijk vind je hem terug!

Ik zou een dergelijke oproep niet alleen in het forum zetten, maar (via WF?) ook zo breed mogelijk twitteren. Maar dan wel vrijwel direct na de diefstal, niet een dikke week later...
Wat vreselijk, nu net het lekker fietsweer begint te worden.

Ik heb het eens zien gebeuren. Een camper met twee fietsen achterop en een Duits kenteken stopte in Amsterdam bij het stoplicht. Toen sprong het licht op groen en reden ze weg met maar 1 fiets aan de drager.

Zijn er geen dragers met beveiliging te koop?