Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Koga Randonneur, GlobeTraveller, Traveller te koop. - Forum Wereldfietser

Koga Randonneur, GlobeTraveller, Traveller te koop.

Regelmatig t.k.a:
Prachtige Koga trekkingfietsen.
Diverse framematen en uitvoeringen.
Altijd in de best mogelijke conditie.
Mail: joko16@gmail.com voor het actuele aanbod.
Beste Joko,
Kun je iets explicieter worden over de fietsen die je beschikbaar hebt? Alleen Koga? Tweedehands neem ik aan? Wat is de herkomst? Ingeruild? Opgekocht?
Groet,
Robert
ik koop koga's op bij fietsenmakers door heel het land.
ingeruilde fietsen.
Alleen Randonneurs, GlobeTravellers en Travellers.
Maten , 57 , 60 cm.
Ze zijn allen in zeer goede staat.
grt.
John
Nou niet alleen bij fietsenmakers. Ik kom je op marktplaats ook geregeld tegen. Geen Koga verkoper is veilig voor jullie.
M276 schreef:Nou niet alleen bij fietsenmakers. Ik kom je op marktplaats ook geregeld tegen. Geen Koga verkoper is veilig voor jullie.
Wie bedoel je precies met "je" en "jullie"?

Wie is John en van welke fietsenwinkel is hij?
Lijkt me goed om even te noemen en wat meer info te krijgen...
Ik ben maar alleen en verkoop al 12 jaar gebruikte Koga trekkingfietsen.
Ik heb geen winkel.
Zuiver uit hobby.
Het zijn zo'n fijne fietsen.
That's all there is to say about it.
Oh ja ik koop ook wel eens via marktplaats.
Doet Els niet meer mee dan?
joko16 schreef:Ik ben maar alleen en verkoop al 12 jaar gebruikte Koga trekkingfietsen.
Ik heb geen winkel.
Zuiver uit hobby.
Het zijn zo'n fijne fietsen.
That's all there is to say about it.
Oh ja ik koop ook wel eens via marktplaats.
Wat heeft u op dit moment in de aanbieding?
Ik zoek een 50 - 55 cm frame of iets er tussenin.
@Rugwind Ik heb nog een VSF Fahrramanufaktur T-400 in de aanbieding. Je kan me mailen op lindagroot1@gmail.com
Koga Worldtraveller 54 heb ik. 26 inch
John, kun je niet op marktplaats gaan handelen. Dat lijkt me een meer geschikte plek voor je handel.

Mvgr,

Eric
Alleen de zin: altijd in de best mogelijke conditie laat mijn tenen krommen.
Het onderwerp is inmiddels verplaatst naar Commercieel Nieuws. Mocht dhr. of mevr. joko16 van menig zijn dat dit onterecht is, dan kan contact opgenomen worden met de moderators.
Eric op de fiets, Wimmert, hebben jullie nou niks beters te doen ?
Joko,

je wordt getolereerd op dit forum, omdat we een Commerciële hoek hebben en omdat je aanbiedingen voor sommige forumleden interessant kunnen zijn. Diverse mensen hebben hierover een andere mening. Daarom wil ik je met klem verzoeken niet op kritische berichten te reageren.

Je kunt natuurlijk respect verdienen, zoals meer handelaren hier, door op dit forum je technische kennis over Koga's bijv. in Techniek en Onderdelen te delen met de forumbezoekers.