Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Brooks Flyer dames en/of heren zadel - Forum Wereldfietser

Brooks Flyer dames en/of heren zadel

Toen we onze fietsen uitzochten hoorde daar ook een goed zadel bij. Hoe kan dit anders zijn dan een Brooks? Het werd dan ook een Brooks Flyer waar we een paar jaar mee gefietst hebben en we waren er erg tevreden over. Totdat...
We een zadel van Selle Royal mochten testen. Het resultaat lees je hier.

Goed. Nu hebben we dus twee Brooks zadels over en ik wil ze niet laten verstoffen en uitdrogen, vandaar dat ik ze hier te koop aanbied.
Het gaat om twee keer een Brooks Flyer, een dames en een herenmodel. Hieronder kun je de foto zien.Mevr. vd Veeke smeert wat meer met vet, vandaar dat die van haar donkerder is.

Afbeelding

Omdat ik mijn Respiro's voor niks heb gekregen en ik er niet hoef te verdienen, wil ik het geld dat ik voor deze zadels krijg schenken aan een goed doel. Je mag meedenken over dit doel, maar ik wil uiteindelijk de beslissing kunnen nemen. Want ik heb bijvoorbeeld niets met doelen die sterk aan een geloof gekoppeld zijn.

Ik wil er per zadel proberen om er minstens €35 euro voor te krijgen. Het is tenslotte voor een goed doel. Maar als je dat teveel vindt, mag je ook een lager bod doen. Voor minder dan € 25 gaat een zadel niet weg. Dan houd ik ze wel (ingevet) in de schuur voor andere tijden.
Ik denk dat de verzendkosten € 6,75 zijn en die moet je er dan bijtellen.

Een bod graag doen via een P.B.
je hebt een PB ;-)
Het herenzadel is verkocht voor €35, welke naar Artsen zonder Grenzen gaat.

Het dameszadel is nog te koop. Wie maakt me los?
Probeer het nog een keer: Het dameszadel is nog steeds te koop.
Doe een bod.
Zij is verkocht ( via marktplaats).