Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop eureka moonshadow solo - Forum Wereldfietser

Te koop eureka moonshadow solo

aangeboden een solo , lichte tent..wel klein..dus ik doe hem weg. .3 x gebruikt .maar misschien iets voor de echte solo reiziger (beginner)..) 55 euro.
zie bv http://www.outdorado.com/Eureka_Moonshadow_Solo_XP.jsp
waar kan je de tent eventueel bekijken/ophalen? En is opsturen ook een mogelijkheid?

Groetjes Ralph
te bekijken ..in Bussum naast de locatie van de laatste Wereldreizigers beurs..wel doen want het is echt een kleine solo tent..
Dat is voor mij wat ver weg, ik vind het een beetje zonde om bijna evenveel aan reiskosten kwijt te zijn als de tent.
Ik ben van plan om binnenkort mijn eerste ervaringen met een wat langere fietsvakantie door europa op te doen en heb geen budget om meteen allemaal dure spullen aan te schaffen. Dus dit leek mij een prima optie.
Zou een grote lengte een probleem zijn, en zo ja tot welke lengte denk je dat de tent bruikbaar is. En ben je uberhaupt bereid met de post te werken?

Groetjes Ralph
RalphSniedt schreef:Dat is voor mij wat ver weg, ik vind het een beetje zonde om bijna evenveel aan reiskosten kwijt te zijn als de tent.
Ik ben van plan om binnenkort mijn eerste ervaringen met een wat langere fietsvakantie door europa op te doen en heb geen budget om meteen allemaal dure spullen aan te schaffen. Dus dit leek mij een prima optie.
Zou een grote lengte een probleem zijn, en zo ja tot welke lengte denk je dat de tent bruikbaar is. En ben je uberhaupt bereid met de post te werken?

Groetjes Ralph

Hoi

Versturen is geen probleem ..
tja ik meet 1.67..en vind de tent dus klein .... kan net mij fietstassen kwijt..en NIET rechtopzitten.. is er in de buurt geen tenten boer die Eureka verkoopt??kan je zelf passen..ik ga voor een grotere..waar ik recht op kan zitten (ga bv maar eens onder de eettafel zitten ..dan weet je ongeveer wat je minimaal nodig hebt..low budget kan best.. doe ik ook..maar wil ook comfort en droog liggen als het hoost......ga dus op zoek naar een 2 persoons lichtgewicht..max 2 kilo.. coleman heeft veel low budget keuze..en heeft elek tentenboer..

ik hoor het
grtz
Hoi Guubguub,

Ik ben geintereseerd in deze tent, misschien wil je een pb-tje sturen.

GR. mIKE