Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Paastocht 2012 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Paastocht 2012

Nou niet zo sip, het fietsweercijfer is een 8 of hoger voor volgend weekend!
Zie http://www.weeronline.nl/Europa/Nederla ... rn/4057517
vraagje aan ben
he kan je op de camping's s'avons binnen zitten wand om nou voor me kleine tentje te zitten brrrrr
gr
marcel22 schreef:vraagje aan ben
he kan je op de camping's s'avons binnen zitten wand om nou voor me kleine tentje te zitten brrrrr
gr
Met het pontje ben je zo aan de overkant en daar zijn warme kroegen zat!
Franke schreef:
marcel22 schreef:vraagje aan ben
he kan je op de camping's s'avons binnen zitten wand om nou voor me kleine tentje te zitten brrrrr
gr
Met het pontje ben je zo aan de overkant en daar zijn warme kroegen zat!
Ha ha ha Franke, met warme chocolademelk zeker :wink:
Hey Lars,
Ik dacht dat jij in V.S. aan het fietsen was? Blijkbaar heb ik iets gemist, maar ja ben ook veel weg.
Groeten, Rutger
jimvandenberg schreef:
rafael schreef:Is 5 april geen donderdag?
Je hebt helemaal gelijk. We beginnen dus vrijdagavond 6 april in Deventer.
Kom je ook, Rafael ?
Zou wel willen komen, maar is lang rijden en moet dan zeker zijn dat ik auto daar ergens in de buurt kwijt kan.
Zijn er nog mensen uit de buurt van Nijverdal die ook mee gaan?
Rafael,
Er zijn vlak bij de camping genoeg mogelijkheden om je auto een tijd gratis te parkeren.

Ben
Hallo beste fietsers,vorig jaar (alweer) was ik er voor het eerst bij, dat was erg leuk, zo door het Ruhrgebied. Dit keer helaas niet, ben sinds kort papa van een prachtige dochter en heb daardoor even geen tijd voor die andere leuke dingen. Als jullie over de Hoge Hondstraat fietsen , vanaf het station, dan zal ik zwaaien en kijken of ik nog bekenden zie. Overigens heb ik nog een paar shimano MT fiets schoenen weg te geven , dit zijn niet de MT91 schoenen maar het model ervoor! In zeer goede staat en mt 42. Heel veel plezier en mooi weer gewenst.

Wibo Canrinus , Deventer
Wow...., we zitten nu op 100 aanmeldingen /80 tentjes. Ook gaan er nog 3 Belgen van de zusterclub mee.
Het wordt een grote groep wat betekent dat de formele start van de tocht nu vanaf de camping is en niet bij het station. Er komen ook maar 5 mensen met de trein dus dit voorkomt een lange sliert fietsers door de stad. De treingasten sluiten aan onder bij de spoorbrug aan de Ysselkade.

Ingrid en ik maken een rondje om de campinggelden te innen, met zoveel tentjes betaat de kans dat we wat zullen missen, neem dan je eigen verantwoordelijkheid om alsnog ons even op te zoeken om te betalen.
We zijn te herkennen aan een groene geodeet Birdland geflankeert door een ferrari rode en een grijze Santosfiets.

Mocht het achter(trekkers)veld van de Worp wat te druk worden dan kun je via een houten vlonder uitwijken naar de uiterwaarde. Bij de Roos moet de ruimte voldoende zijn , bij de Bovenberg gaat de beheerder proberen wat extra ruimte te creeren.

Groet,
Ben
Mozes Kriebel! 100 fietsdwazen met Pasen.
'k Dacht ''n zakje chocolade paaseitjes mee te nemen om uit te delen. :-)
Dat zal dan toch ietsie meer moeten worden. De voortassen toch maar mee.
Loes.
Ik heb me ook aangemeld en ga fietsen vanuit Arnhem. Tot Zutphen langs de westoever, na Zutphen langs de oostoever.

Goh jeetje zo'n grote groep, zo'n roedel mensen is meestal niet echt voor mij weggelegd. Maar omdat het hier een speciaal soort mensen betreft wil ik het wel proberen. Mocht het niet werken dan zit de escape-toets altijd dichtbij :wink:

Groetjes van FF

(Laatst aanwezig op de Wintertrektocht)
ben huve schreef:Wow...., we zitten nu op 100 aanmeldingen /80 tentjes. Ook gaan er nog 3 Belgen van de zusterclub mee.
Het wordt een grote groep wat betekent dat de formele start van de tocht nu vanaf de camping is en niet bij het station. Er komen ook maar 5 mensen met de trein dus dit voorkomt een lange sliert fietsers door de stad. De treingasten sluiten aan onder bij de spoorbrug aan de Ysselkade.
Dat wordt overwerken voor de politie om het verkeer in goede banen te leiden, een Convoi exceptionnel :lol:

Allemaal veel plezier,
ik ga fietsen in Midden-Limburg
Wat een gigantische troep fietsers! Wij gaan naar België om daar samen vier dagen de fietsen te testen, maar wie weet, een volgende keer...
Hoi, ik kom ook even vrijdagavond langs om te zien hoe vol het staat met tentjes en even weer wat oude bekenden groeten. Ik zorg wel dat ik op tijd ben voor het pontje terug naar de andere kant, want ik overnacht niet op de camping bij jullie!!
Groeten, Rutger
TIP:
-Voor de koukleumen onder ons: de Bovenberg heeft een trekkershut en een stacaravan in de verhuur, en nu nog wat medeslapers vinden....
Als je toch in je tentje blijft, een pannetje met flink wat waxine lichtjes er in en je stookt het aardig warm.

-Overloop terrein Bovenberg
Als het terrein rond het natuurbad bij de Bovenberg mogelijk wat te vol wordt heeft de beheerder geregeld dat er een uitwijkmogelijkheid is naar een deel van het grote veld. Op de site van de camping het stuk met de stervormige structuur.

Ben
Helaas net een afmelding naar Ben gestuurd. Dus 100 -2 :cry:
Al sinds vorige week vrijdag griep/verkouden en het wordt niet echt beter. Ik blijf dus maar beter warm binnen. Heel veel plezier allemaal en tot de volgende tocht!
Zit ik nietsvermoedend uit mijn raam te kijken... hee, een fietser met bepakking. Hee, nog een. En nog vier, en nog tien, en even later nog...
Even googelen: paastoer, wereldfietser en ja hoor, ik heb de eer aan de route te wonen!
Veel plezier allemaal!
Eerste indruk van de eerste twee dagen Paastocht. 's Nachts fris, maar gelukkig overdag een mooi zonnetje!
Ben & Ingrid hadden het goed voor elkaar, dank hiervoor! (ik zit met een roodgloeiend hoofd, lichtverbrand weer thuis 8)

Afbeelding
Het was een heerlijk (doch koud :P) weekend!
Bedankt!