Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsgids RONDJE ACHTERHOEK - Forum Wereldfietser

fietsgids RONDJE ACHTERHOEK

Dit jaar willen op fietsvakantie in de Achterhoek.
Maar de fietsgids "rondje achterhoek"is niet meer te verkijgen .
Is er iemand die nog in het bezit is van zo'n exemplaar en het wil verkopen of uitlenen?
Eventuele tips van mensen die deze route al hebben gefietst zijn natuurlijk ook welkom.
MVG
Paul[/font]


[Door moderator verplaatst naar 'Te koop gevraagd']
Het boekje heb ik niet maar ik kan je wel mooie tips geven als je wilt, ik ben een ras Achterhoeker.

Ik hoor het dan wel.

Henk

kunst en fietswerk
paulewaule schreef:Maar de fietsgids "rondje achterhoek"is niet meer te verkijgen .
Tweedehands bij Bol.com

Afbeelding
Hoi Michael,
Ja ik weet de ze het boekje 2de hands te koop hebben bij Bol.com maar deze versturen het niet naar Begië.
MVG
Ik neem aan dat het over de Kastelenroute gaat.
Het boekje heb ik niet voor je, wel een GPS-track van de route.

Als geboren en getogen Achterhoeker kan ik je zeggen dat het een fraaie route is met een groot landschappelijk verschil tussen het oostelijk en het westelijk deel.

Laat maar weten of je de track wilt hebben.

Jan
Hilver schreef:Ik neem aan dat het over de Kastelenroute gaat.
Het boekje heb ik niet voor je, wel een GPS-track van de route.

Als geboren en getogen Achterhoeker kan ik je zeggen dat het een fraaie route is met een groot landschappelijk verschil tussen het oostelijk en het westelijk deel.

Laat maar weten of je de track wilt hebben.

Jan
Hier nog een geinterresseerde ;-) voor zo'n mooie Twente route die voor de zomer op programma staat
@ Jasmon.

Veel mensen denken dat Twente de Achterhoek is, maar dat is niet zo. :wink:

Ik heb je al een mooie stuk van de Achterhoek laten zien toch?


Henk



kunst en fietswerk
eind april begin mei maak ik nog een tocht van 4 dagen door de achterhoek,zie elders op het forum.http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 30&t=16234
gr marcel
henkfietst52 schreef:@ Jasmon.

Veel mensen denken dat Twente de Achterhoek is, maar dat is niet zo. :wink:

Ik heb je al een mooie stuk van de Achterhoek laten zien toch?


Henk



kunst en fietswerk
:oops: :oops:
zeker heb je mij wat moois laten zien, staat in het geheugen gegrift 8)
in dat geval zoek ik een 3 daagse route voor samen met mijn vrouw
zal ik het goed zeggen,
in de zomer Twente, en in mei de Achterhoek
@ Jasmon,

Als jullie in de buurt van Zutphen zijn dan ben je te aller tijde welkom voor een kopje koffie, met een hanzebol :wink:

Veel plezier alvast.


Henk


kunst en fietswerk
henkfietst52 schreef: Veel mensen denken dat Twente de Achterhoek is, maar dat is niet zo. :wink:
Veel mensen weten de Over-Betuwe ook niet te vinden :wink:
@ Michael, dat klopt!

Bij mij is het zo dat als ze me horen praten of ik vertel dat ik uit de Achterhoek kom dat ze denken dat ik uit de buurt van Enschede kom of zoiets en ik een broer van Herman Finkers ben. :(

Vaak zijn ze wel aan de andere kant van de wereld geweest maar ze weten niet waar de Achterhoek ligt. :wink:

Henk


kunst en fietswerk
henkfietst52 schreef: Bij mij is het zo dat als ze me horen praten of ik vertel dat ik uit de Achterhoek kom dat ze denken dat ik uit de buurt van Enschede kom of zoiets en ik een broer van Herman Finkers ben. :(
Dat mensen niet direct aan Zutphen denken als het over de Achterhoek gaat vind ik niet zo vreemd; ze denken eerder aan omgeving Aalten - Winterswijk, maar het verwarren met Twente is wel wat bizar 8)
De track van ANWB Rondje Achterhoek is te vinden op:
http://www.gpstracks.nl/ov-fiets-gelderland.php
Het is tracknummer 175.

Jan

Wie veel reist, ontdekt tenslotte het eigen land.
(Vrij naar Godfried Bomans)
Beste Jan,
Dank je wel voor deze gps route,hiermee kan ik al aan de slag.
Maar toch had ik graag de gids bemachtigd dus als er leden zijn die hem hebben wil ik hem graag overnemen.
MVG
Paul :lol:
paulewaule schreef:Hoi Michael,
Ja ik weet de ze het boekje 2de hands te koop hebben bij Bol.com maar deze versturen het niet naar Begië.
MVG
Paul, ik wil met alle plezier het boekje bij Bol.com bestellen en dan doorsturen naar jou.
Het tarief voor het verzenden naar België via PostNl is €3,40 dus dat moet je er dan nog bijtellen.

groet, Joop
Beste Joop,
Heel erg vriendelijk en ja de verzendt kosten betaal ik je graag terug.
Geef me maar een seintje en stuur je gegevens en totaalprijs door zodat ik de betaling kan regelen.
Harstikke bedankt,

Paul
Wie zegt dat Bol niet in Belgie levert?

http://www.bol.com/nl/m/klantenservice/ ... index.html
Бlanche schreef:Wie zegt dat Bol niet in Belgie levert?
LET OP: 2ehands artikelen kunnen alleen besteld worden met een Nederlands factuuradres en afleveradres.
ok....had niet door dat het om een tweedehandsje ging!