Additionally, paste this code immediately after the opening tag: VERKOCHT Avaghon Rohloff - Forum Wereldfietser

VERKOCHT Avaghon Rohloff

Te koop: Avaghon 28 inch, 56 cm frame Nivachrom, Rohloff afgemonteerd, 50 mm Schwalbe Marathon banden.
Omgeving Utrecht
Vraagprijs Euro 1295,--
Afbeelding
De link werkt niet echt goed.

Heb je wat meer info over hoe die is afgemonteerd??
groppe schreef:De link werkt niet echt goed.

Heb je wat meer info over hoe die is afgemonteerd??
De link is hersteld en werkt goed.

De kleur van het frame is zwart metallic.
Brooks B17 Champion Mondial zadel en Airwings verende zadelpen.
Chris King balhoofdset.
Trelock RS 440 slot.
Zie ik nou een dynamo zitten? Anyway, de cranks lijken ook wel 175mm, dus niet al te schuin door de bocht.
55er schreef:Zie ik nou een dynamo zitten?
Ik zie een Axa banddynamo aan het voorwiel, achter de vork.
55er schreef:Zie ik nou een dynamo zitten? Anyway, de cranks lijken ook wel 175mm, dus niet al te schuin door de bocht.
Gewoon de juiste voet omlaag houden in de bocht zou moeten volstaan...
Knap hoor als je het verschil tussen 170 en 175 mm op het oog kunt zien.
Wim
55er schreef:Zie ik nou een dynamo zitten? Anyway, de cranks lijken ook wel 175mm, dus niet al te schuin door de bocht.
Je bent verlicht of niet verlicht is de vraag. Maar zichtbaar zijn in het donker is nooit onverstandig.
Groeten, Frank
Wim schreef:Knap hoor als je het verschil tussen 170 en 175 mm op het oog kunt zien.
Wim
De cranklengte is 172,5 mm. En tot nu toe nog nooit gevallen :D
Frank.
Frank111 schreef:Te koop: Avaghon 28 inch, 56 cm frame Nivachrom, Rohloff afgemonteerd, 50 mm Schwalbe Marathon banden.
Tel. 06-12849740
Omgeving Utrecht
Vraagprijs Euro 1295,--
Afbeelding
Hoi Frank,
Gaat niet over verkoop.
Ik heb ook een Avaghon 28 inch maar daar zouden geen 50 mm banden in passen. Ik heb er 42 mm in. Hoe doe jij dat.

Echter hoop ik dat de verkoop geen trieste oorzaak heeft.

Rob W
alime schreef:Hoi Frank,
Gaat niet over verkoop.
Ik heb ook een Avaghon 28 inch maar daar zouden geen 50 mm banden in passen. Ik heb er 42 mm in. Hoe doe jij dat.

Rob W
In de recente frames past wel een 50mm band. De oudere niet. Ik weet niet vanaf welk framenummer een 50 mm band mogelijk is geworden.
Ok, dank je wel. Mijn fiets is dik 6 jaar oud.
Rob w
Wanneer de staande achtervork de zitbuis kruist en eindigt aan de bovenbuis, dan is het frame geschikt voor bredere banden. Te herkennen aan de kleine driehoek in het frame onder het zadel.

Dan is het frame geschikt voor 28" of 29" wielen of gewoon 622 velgen met dikke banden.

Piet.
Hoi Frank,
Gaat niet over verkoop.

Rob W[/quote]

Hallo Rob,

In Wageningen kon men veel wensen beantwoorden en een daarvan was 50 mm banden monteren, ook al heeft Recycle dat wat rekenwerk gekost. Ik weet niet of de opvolging in Rotterdam dit ook voor elkaar kan krijgen :?:
En de Avaghon moet plaats maken, omdat het schuurtje wat te klein is voor 6 fietsen. Ik hoop dat er nog iemand blij gemaakt kan worden met de Avaghon, want hij staat nu te verstoffen. :(
Groet, Frank111