Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wereldreis vertrek eind mei - begin juni - Forum Wereldfietser

Wereldreis vertrek eind mei - begin juni

Hallo,

Ik ben van plan om eind mei - begin juni met de fiets te vertrekken zonder bestemming.

De periode die ik wil reizen staat ook niet vast maar ik wil gewoon de wereld zien. Al fietsend lijkt mij dit veel leuker dan al trekkend en met het openbaar vervoer te reizen. Mijn reistempo wordt dus volledig bepaald door wat ik onderweg tegenkom, of ik ergens blijf, ga werken, ... Ik heb geen planning.

Mijn naam is Dries, ik word dit jaar 26 en woon in de buurt van Turnhout, België. Half mei zet ik mijn werk stop en dan ga ik doen wat ik al heel lang wil...

Ik ben niet op zoek naar een persoon die mij mijn volledige reis vergezelt maar om te vertrekken en de eerste km's te doen, lijkt het me toch leuker om dat samen te doen.

Vertrek jij, m/v, binnenkort ook voor een trip naar eender waar. Dan mag je me altijd contacteren!


Groeten


Dries
Hallo Dries,

Ik zou rond november vanuit BXL vertrekken, richting Mongolië en doe daarbij een groot stuk van de zijderoute, althans dat is de bedoeling.

Ik ben ook niet meteen op zoek naar iemand om de volledige tocht samen te rijden, maar wil wel stukken in gezelschap doen.

Enig idee welke richting je uitgaat?

groeten,

Raf
Hoi dries,

Ik vertrek begin juli. Ben van antwerpen.. Altijd vrij om een stuk mee te fietsen!

Www.guitarbiking.com
Ik vertrek in Juli richting Z-amerika. Eerst fiets ik nog even naar Madrid, maar in Augustus ga ik met het vliegtuig naar Colombia en dan naar het zuiden afzakken...

Mocht je ook die kant uit willen gaan, kun je altijd een stukje mee op reis!

(student, 24, Utrecht)
Ha Dries,

Ik vertrek eind juni naar Lima. Acht weken fietsen door Peru en Bolivia. En dan weer terug vanuit La Paz. Verder nog geen concrete plannen.

Fietser (51 jaar)