Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Adapter van Truvativ Pressfit GXP BB naar BSA - Forum Wereldfietser

Adapter van Truvativ Pressfit GXP BB naar BSA

Het lukt me niet om een adapter te vinden om in een frame waar nu een Truvativ Pressfit GXP BB inzit (breedte 92mm, diameter 41mm) over te gaan naar iets van BSA formaat. Is dit er helemaal niet of kan ik gewoon niet goed zoeken?

Achtergrond info: Momenteel is er niks aan de hand maar mocht de boel de geest geven dan weet ik of het mogelijk is om van dit systeem af te stappen. Of dat het dan eventueel een ander frame dient te worden mocht dit niet bevallen en er niks anders in past.
Martin_123 schreef:Het lukt me niet om een adapter te vinden om in een frame waar nu een Truvativ Pressfit GXP BB inzit (breedte 92mm, diameter 41mm) over te gaan naar iets van BSA formaat. Is dit er helemaal niet of kan ik gewoon niet goed zoeken?

Achtergrond info: Momenteel is er niks aan de hand maar mocht de boel de geest geven dan weet ik of het mogelijk is om van dit systeem af te stappen. Of dat het dan eventueel een ander frame dient te worden mocht dit niet bevallen en er niks anders in past.
Het probleem is de breedte, een BSA bracket is 68 of 73mm breed. Een normaal bracket zou links en rechts 10 mm in het frame verdwijnen
Daar was ik al een beetje bang voor. Er zijn geen bredere schroefbare binnenboord oplossingen wat middels een adapter hierin zou passen? Ik gok van niet....