Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen 11 maart en rondje april - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen 11 maart en rondje april

Hallo Rondjesrijders,

Ja ja, 11 maart is het alweer tijd voor een rondje Groningen.
Laten we hopen dat de weergoden ons iets gunstiger gezind zijn dan bij het laatste rondje. Met de lente in aantocht zal dat wel lukken.
Wie een mooie route kent (zo rond de 70/80km) en het voortouw wil nemen, is van harte welkom (en alle anderen natuurlijk ook!) Bovendien zijn er inmiddels al zoveel rondjes bekend dat het vast lukt om er ook deze keer weer iets moois van te maken.
Zoals gebruikelijk wordt er gestart om 10.00 uur vanaf het Peerd van Ome Loeks voor het station.

In April is het misschien handig om het rondje Groningen te verschuiven naar de 3e zondag i.v.m. met Pasen. Laten we e.e.a. (zoals gebruikelijk) communiceren via het forum.
Ronald en ik zijn komende 2 weken een rondje in Spanje aan het fietsen.
In April zijn we weer van de partij

Succes
Ineke
ineke valster schreef:Ja ja, 12 maart is het alweer tijd voor een rondje Groningen.
Je bedoelt vast zondag 11 maart 2012.
jimvandenberg schreef:
ineke valster schreef:Ja ja, 12 maart is het alweer tijd voor een rondje Groningen.
Je bedoelt vast zondag 11 maart 2012.
40 februari, maakt het uit.... :D
m-gineering schreef:
jimvandenberg schreef:
ineke valster schreef:Ja ja, 12 maart is het alweer tijd voor een rondje Groningen.
Je bedoelt vast zondag 11 maart 2012.
40 februari, maakt het uit.... :D
Prima, jullie mogen van mij best op maandag fietsen, maakt mij zeker niet uit.
Datum aangepast!!! Bedankt Jim. Moet natuurlijk 11 maart zijn.

Groeten Ineke
Wij zijn er niet bij deze keer

Gaat er nog iemand naar de wereldfietsbeurs?
Wellicht kunnen we samen gaan

Frenk
De nieuwe voorvork is nog niet binnen, ik zal ook niet aanwezig zijn. :cry:
Ik ben wel van plan vd partij te zijn as zondag 40febr/11mrt, ik blijf toch niet de enige??
En Ineke (voor als je weer terug bent uit Spanje): de weergoden waren ons prima gezind tijdens het januari-rondje!! Een klein buitje om 10u en een pittige wind, maar ook: zon, zon en zon tot 16u en als toetje bij Hoogkerk (bijna thuis) een winterse bui, maar het was echt prachtig fietsen!!
En wat de wereldfietsbeurs betreft Frenk: ik heb het in m'n agenda staan, wil er graag heen, weet niet zeker of het qua planning lukt, zo ja dan lijkt het me leuk samen te reizen. Cilia
ps:als er niemand anders een idee heeft, weet ik nog wel een rondje.
Hallo, ik ga het ook weer proberen. Lukt het niet, dan haak ik onderweg wel af. Dus tot dan bij Ome Loeks.
Ik ben ook van plan om weer eens mee te fietsen.
Het ziet er zelfs naar uit dat de weergoden ons gunstig gezind zijn!
En Paul.... als je voorvork nog niet is hersteld dan pak je toch een oude damesfiets,
deed dolle Dries ook en won hiermee het criterium :wink:

Jan
Hallo Fietsvrienden,
Mij is niet duidelijk of het rondje zondag plaats vindt.
Afgezien van Cilia en Patria weinig animo volgens mij.
Voordat ik echter 180 km voor niets heen en weer naar Groningen kachel zou ik graag via het forum vernemen of het doorgaat.

Jan
Jan van den Berg schreef:Hallo Fietsvrienden,
Mij is niet duidelijk of het rondje zondag plaats vindt.
Afgezien van Cilia en Patria weinig animo volgens mij.
Voordat ik echter 180 km voor niets heen en weer naar Groningen kachel zou ik graag via het forum vernemen of het doorgaat.

Jan
8-9 graden, droog, oostenwind 2 bft, geen excuus om het niet door te laten gaan, en een uitgelezen kans om mijn jaarkilometrage te verdubbelen! :D
ben het helemaal met Martin eens, (behalve die oostenwind, de weersites hebben het over NW/W. maar dat maakt niet uit zolang het niet stormt.)
Zijn er verder helemaal geen enthousiastelingen die 1 keer in hun leven op 40 februari willen fietsen??
Ik ben om 10u bij het Peerd. Cilia
Mijn voorvork is binnen maar ik krijg hem maar niet goed afgesteld, ik ga er mee naar de fietsenmaker. Mogen die het lekker uitzoeken, ben er inmiddels spuugzat van :( . Volgende rondje ben ik van plan om er bij te zijn.
ik denk dat dit de enige kans is dat ik op 40 februari kan fietsen, heb net wat extra lucht in m'n banden gepompt en ik ga mee morgen.
Tot 10 uur bij het Peerd.

groetjes, Rikie
Ga morgen morgen mee. Tot bij ome Loeks.

Roel
Ik pas, helaas. Ik heb de afgelopen weken flink griep gehad, en ik wil wat rustiger beginnen.
Wim
Heb voor de zekerheid een rondje bedacht. Grofweg:Enumatil -Trimunt-Marum-Groningen. komt rond de 75km uit.
Toch nog met z'n zessen! De dag begon met een stralende zon en die heeft ons niet meer verlaten totdat we bijna weer in Groningen waren, en dat met een aangename temperatuur van zo'n 12 graden, was het al bijna voorjaar. Al het 3e rondje met stralend weer! als 2012 zo doorgaat hebben we niks te klagen.
Ik geloof dat iedereen het weer een mooi rondje vond (ik vond dat zelf ook wel).
En uiteraard hebben we velen gemist!! Maar die zien we volgende maand weer??
En om nog op Pasen terug te komen. Vandaag bleek dat er een aantal, waaronder ikzelf, ook wel zin hebben in het WF Paasweekend in Twente dan zou Ineke's plan ons rondje een week op te schuiven een prima plan zijn. Cilia
Ja het was heel mooi weer, zeker vanmorgen. Mijn eigen voorzichtiger ritje was al even lekker. Het seizoen is duidelijk begonnen.
Wim