Additionally, paste this code immediately after the opening tag: BANDEN - Forum Wereldfietser

BANDEN

OVER EEN TIJDJE GA IK NAAR THAILAND, IK HEB ER NOG NOOIT GEFIETST EN VRAAG ME AF WELKE BANDEN IK HET BESTE KAN MONTEREN. IK HEB NU SCHWALBE MARATHONS.

SOmchai zit in Thailand blijkbaar dus probeer hem ff :)

Hier is zijn account ID ---> KLIK <---

Hoi Ruud,
In Thailand zijn zowel voldoende goede wegen (asfalt) te vinden als onverharde paden. In Thailand heb je niet meer speciale banden nodig dan in andere landen. Met zowel smalle banden (30 mm) als met brede banden (50 mm) kan je er goed fietsen. Het ligt geheel aan je route.
Een goede allround bandenmaat voor Thailand is 42 mm breed. Probeer de Schwalbe Marathon XR eens.
Succes,
Marco

Veel mensen die ik vanuit Nl tegenkom hebben er Schwalbe banden opzitten en hebben daar geen problemen mee.
Zorg wel dat je een tussenstukje bij hebt om eventueel op het ventiel te zetten om naar een auto- brommer ventiel (schrader) over tegaan. Dan kan je altijd overal hier terecht indien je pomp het begeeft.
Zelf heb ik er Continental double fighter banden opzitten (26" 2.0", Made in Thailand) voor 500 baht te koop hier (10,86 Euro).

Altijd welkom als je in de buurt van Chiang Mai bent.