Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik denk dat deze vragen tamelijk irrelevant zijn. De lengte van de fiets en de wens om al dan niet diep te zitten veroorzaken veel grotere effecten.Eric op de Fiets schreef:64cm is idd een redelijk groot frame, hoe lang ben jij? Welke binnenbeen lengte heb je?
Maar als je niet bij de trappers komt is het lastig fietsen Leon.Leon schreef:Ik denk dat deze vragen tamelijk irrelevant zijn. De lengte van de fiets en de wens om al dan niet diep te zitten veroorzaken veel grotere effecten.Eric op de Fiets schreef:64cm is idd een redelijk groot frame, hoe lang ben jij? Welke binnenbeen lengte heb je?
Afstellen en proberen dus.
Leon
Ja, als je na het lezen van de term 64 cm en de foto van de fiets niet het idee hebt dat het om een grote fiets gaat dan heb je meer gemist dan ik had gedacht, inderdaad.Eric op de Fiets schreef:Maar als je niet bij de trappers komt is het lastig fietsen Leon.Leon schreef:Ik denk dat deze vragen tamelijk irrelevant zijn. De lengte van de fiets en de wens om al dan niet diep te zitten veroorzaken veel grotere effecten.Eric op de Fiets schreef:64cm is idd een redelijk groot frame, hoe lang ben jij? Welke binnenbeen lengte heb je?
Afstellen en proberen dus.
Leon
Zeker een mooie fiets, daarom ook geweldig jammer dat hij verkocht moet worden vanwege een knieblessure. Ik heb zelf een 28" en 26" en erg tevreden. Ook een voordeel van een Avaghon frame is de bovenbuis die meer ruimte geeft om een "onaangenaam gevoel' te voorkomen .Lasse schreef:En dat niet alleen, stil staan met de fiets tussen uw benen kan ook onaangenaam zijn bij een te groot frame
Mooie fiets overigens!