Additionally, paste this code immediately after the opening tag: verkocht - Forum Wereldfietser

verkocht

fiets is verkocht
Geweldig jammer dat je hem "moet" verkopen. 64cm is idd een redelijk groot frame, hoe lang ben jij? Welke binnenbeen lengte heb je?
Eric op de Fiets schreef:64cm is idd een redelijk groot frame, hoe lang ben jij? Welke binnenbeen lengte heb je?
Ik denk dat deze vragen tamelijk irrelevant zijn. De lengte van de fiets en de wens om al dan niet diep te zitten veroorzaken veel grotere effecten.
Afstellen en proberen dus.
Leon
Leon schreef:
Eric op de Fiets schreef:64cm is idd een redelijk groot frame, hoe lang ben jij? Welke binnenbeen lengte heb je?
Ik denk dat deze vragen tamelijk irrelevant zijn. De lengte van de fiets en de wens om al dan niet diep te zitten veroorzaken veel grotere effecten.
Afstellen en proberen dus.
Leon
Maar als je niet bij de trappers komt is het lastig fietsen Leon. :lol:
Eric op de Fiets schreef:Maar als je niet bij de trappers komt is het lastig fietsen Leon. :lol:
En dat niet alleen, stil staan met de fiets tussen uw benen kan ook onaangenaam zijn bij een te groot frame ;)

Mooie fiets overigens!
Eric op de Fiets schreef:
Leon schreef:
Eric op de Fiets schreef:64cm is idd een redelijk groot frame, hoe lang ben jij? Welke binnenbeen lengte heb je?
Ik denk dat deze vragen tamelijk irrelevant zijn. De lengte van de fiets en de wens om al dan niet diep te zitten veroorzaken veel grotere effecten.
Afstellen en proberen dus.
Leon
Maar als je niet bij de trappers komt is het lastig fietsen Leon. :lol:
Ja, als je na het lezen van de term 64 cm en de foto van de fiets niet het idee hebt dat het om een grote fiets gaat dan heb je meer gemist dan ik had gedacht, inderdaad.
Leon
Lasse schreef:En dat niet alleen, stil staan met de fiets tussen uw benen kan ook onaangenaam zijn bij een te groot frame ;)
Mooie fiets overigens!
Zeker een mooie fiets, daarom ook geweldig jammer dat hij verkocht moet worden vanwege een knieblessure. Ik heb zelf een 28" en 26" en erg tevreden. Ook een voordeel van een Avaghon frame is de bovenbuis die meer ruimte geeft om een "onaangenaam gevoel' te voorkomen :lol: .
Niets voor jou Lasse, deze Avaghon fiets?
Eric op de Fiets schreef:Niets voor jou Lasse, deze Avaghon fiets?
De verleiding is er wel, maar ik ga toch nog een tijdje doorgaan op mijn Surly LHT. Die is nog niet echt versleten :wink:
Eric op de Fiets schreef:Geweldig jammer dat je hem "moet" verkopen. 64cm is idd een redelijk groot frame, hoe lang ben jij? Welke binnenbeen lengte heb je?

ik ben 1.97 m, binnenbeenlengte 99cm

groet,
janwillem
Beste Janwillem

Het is inmiddels een aardige tijd geleden dat je de fiets te koop hebt aangebode, en vraag me af of het nog steeds het geval is.

Mocht dat zo zijn dan zou ik graag een keer komen kijken, alleen is rotterdam vrij ver voor mij dus dat zou misschien even kunnen duren.

Ik ben zelf 1.91 dus denk dat het frame misschien iets te groot is, maar ik zou het toch graag eens proberen. Aangezien het aandbod van dit soort fietsen die precies op maat zijn niet al te groot is.

Mvg Ralph