Additionally, paste this code immediately after the opening tag: bob yak op mijn Vanmoof fiets - Forum Wereldfietser

bob yak op mijn Vanmoof fiets

hallo, Ik wil mijn bob yak op mijn vanmoof fiets zetten.
Nu moet ik daar speciale nutz voor kopen van bob yak.

maar er zijn verschillende maten Nutz, weet iemand welke ik moet hebben, en hoe ik hier zo goedkoop mogelijk aan kan komen?

alvast bedankt!
Is helemaal afhankelijk van de achternaaf in jouw fiets. Zelf heb ik de orginele snelspan as en de bob-yak moeren voor een nexus naaf in gebruik gehad. Een beetje fietsenmaker kan ze voor je bestellen tegen een advies prijs van een euro of 40.

Dus waar woon je ergens in de buurt, en wie weet kan iemand je een goede fietsenmaker aanraden of heeft er iemand nog iets op de plank liggen.
Ik hoop op het 2e,

Ik was ook naar de fietsenmaker geweest en daar voegen ze idd 40 euro.

maar op internet worden ze aangeboden voor 31 euro, dat scheelt al weer wat.
Maar misschien dat iemand op dit forum toevallig nog een setje heeft liggen??
zzznick schreef:Ik hoop op het 2e,

Ik was ook naar de fietsenmaker geweest en daar voegen ze idd 40 euro.

maar op internet worden ze aangeboden voor 31 euro, dat scheelt al weer wat.
Maar misschien dat iemand op dit forum toevallig nog een setje heeft liggen??
Hakken de verzendkosten er dan niet meteen bij in? Dus dat je dan alsnog iets van 40euro kwijt bent? (31euro materiaal + 7.95euro verzend = 38.95euro totaal)

Ik heb de nexus variant liggen / gemonteerd zitten op een fiets die ik nauwelijks gebruik. (Bob-yak en de snelspanas houd ik liever samen voor de verkoop, maar ik ga de bob-yak waarschijnlijk toch niet meer gebruiken.) Dus als je een beetje in de buurt van Zutphen woont, ben je wat mij betreft welkom om een keertje langs te fietsen of het wat voor je is. Andersom als je hier verteld wat voor naaf jij hebt, dan kunnen anderen aangeven of ze nog een passende bob-yak moer hebben liggen.
Nexus met ik idd hebben, die zou ik graag van je over nemen,

Wat wil je hebben voor je bob yak, een vriend waarmee ik op vakantie ga is nog op zoek naar 1