Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ervaringen met auto + fiets? - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Ervaringen met auto + fiets?

bert sitters schreef: vergeet ook het onbekende noorden van Frankijk niet , maar dat ondek je niet tussen de tolpoortjes op de verkeersriolen.
Frankrijk heeft een prima secundair wegennet, en als je het zat bent kun je altijd ergens aanleggen en op een dorpspleintje een expresso halen. M.I een stuk relaxter dan stressen of je de aansluitingen wel haalt en door welke functionaris of medepassagier je nou weer geschoffeerd wordt

Maar ik krijg zolangzamerhand wel visioenen van Bert die gewapend met een stapeltje Dienstregelingen aanbelt bij huizen met een auto op de oprit om de blijde boodschap te verkondigen :D
Dwalen we niet een beetje af van het onderwerp.

De vraag was wie ervaring heeft met het voor langere tijd parkeren van de auto in een vakantieland

Ronald
m-gineering schreef:
bert sitters schreef: vergeet ook het onbekende noorden van Frankijk niet , maar dat ondek je niet tussen de tolpoortjes op de verkeersriolen.
Frankrijk heeft een prima secundair wegennet, en als je het zat bent kun je altijd ergens aanleggen en op een dorpspleintje een expresso halen. M.I een stuk relaxter dan stressen of je de aansluitingen wel haalt en door welke functionaris of medepassagier je nou weer geschoffeerd wordt

Maar ik krijg zolangzamerhand wel visioenen van Bert die gewapend met een stapeltje Dienstregelingen aanbelt bij huizen met een auto op de oprit om de blijde boodschap te verkondigen :D
En Martin, heb jij mij vanmorgen menen waar te nemen? :lol: :lol: :lol:
jawel, in 2010 14 gefietst in Denemarken, auto achter gelaten in de bb (na voorafgaand akkoord) waar we de eerste en laatse nacht van onze reis verbleven.
twdi schreef:Gaan er hier wel eens mensen met de auto bv naar zweden/noorwegen om daar dan 2 weken een rondje te gaan fietsen?

Zo ja, hoe weet je dan waar je veilig je auto achter kan laten zonder dat hij gejat of gesloopt is als je terug komt?
twdi schreef:Gaan er hier wel eens mensen met de auto bv naar zweden/noorwegen om daar dan 2 weken een rondje te gaan fietsen?

Zo ja, hoe weet je dan waar je veilig je auto achter kan laten zonder dat hij gejat of gesloopt is als je terug komt?
Hallo twdi,
zelf een keer in Wales de auto laten staan op de camping voor 1 pond per nacht, en en ook een paar keer in Frankrijk; minstens 2 x een nacht kamperen en een fooi (beide keren gratis stallen van de auto) : iedereen blij.

succes, Koos
Ik Heb hier http://maps.google.nl/maps?q=53.104776, ... a=N&tab=wl in Bremen mijn auto vorig jaar drie weken laten staan. Ging prima.
hanzefietser schreef:Ik Heb hier http://maps.google.nl/maps?q=53.104776, ... a=N&tab=wl in Bremen mijn auto vorig jaar drie weken laten staan. Ging prima.
Op streetview zie je dat het een groteparkeerplaats is in een wijde kantooromgeving met veel braakliggend terrein. Kan best goed gaan, maar als je pech hebt is er vakantie of iets anders raars - verbouwing van wat dan ook, verzin het en het gebeurt - en staat je auto ineens moederziel alleen op een afgelegen onverlichte parkeerplaats.
Leon
Leon schreef:
hanzefietser schreef:Ik Heb hier http://maps.google.nl/maps?q=53.104776, ... a=N&tab=wl in Bremen mijn auto vorig jaar drie weken laten staan. Ging prima.
Op streetview zie je dat het een groteparkeerplaats is in een wijde kantooromgeving met veel braakliggend terrein. Kan best goed gaan, maar als je pech hebt is er vakantie of iets anders raars - verbouwing van wat dan ook, verzin het en het gebeurt - en staat je auto ineens moederziel alleen op een afgelegen onverlichte parkeerplaats.
Leon
Die foto is al wat ouder. Ik zou eigenlijk op de vorkampsweg parkeren, dat had ik met iemand van warmshowers afgesproken. Maar ik kon daar niet zo snel komen. Dus werd het dat plekje. Inderdaad wel wat riskant ja, maar de auto is 12 jaar oud dus.
Is er ook een plek waar definitief afscheid genomen kan worden van het autootje, desnoods met begeleiding, om dan verder te gaan fietsen :lol: :lol: :lol:
Bert, bedoel je dit soms?

Hier kun je ook prima je auto kwijt, is in Zweden, dicht tegen de Noorse grens en het is erreg mooi fietsen daar!
Afbeelding

groeten Yopie
:lol: :lol: :lol: Het fietsen moet daar geweldig zijn, want ze wachten nogal lang met het ophalen van de auto :lol: