Additionally, paste this code immediately after the opening tag: EHBO cursus - Forum Wereldfietser

EHBO cursus

Onze arts Anne Roelofsen organiseert op donderdag 29 maart 2012 een EHBO-avond.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

* rabies
* botbreuken
* gewricht uit de kom
* verbranding/blaren/hittesteek
* onderkoeling/bevriezing
* hygiene
* verzorging van wonden
* hoogteziekte
* dehydratie
* wervelletsel
* de EHBO doos
* aanleggen van zwachtel
* flauwvallen
* stelpen van bloedingen
* basismedicatie
* diarree
* antibiotica
* pijnstilling

Waar
In Utrecht, in het schoolgebouw op het pleintje tegenover Seringstraat 124, Utrecht

Wanneer
Op donderdag 29 maart 2012 van 19.30u tot 22.00u.

Kosten
Per cursist € 12,50, dat is inclusief koffie/thee, gebruik materialen, huur zaaltje. Op de dag zelf te voldoen.

Deelname
Ongeveer 10 deelnemers, je moet wel lid zijn van De Wereldfietser.

Contact
Aanmelden rechtstreeks bij anneroelofsen@hotmail.com .

Deelname aan de activiteiten van de Wereldfietser is voor eigen risico. De vereniging kan op geen enkele wijze aansprakelijk gesteld worden voor diefstal of schade in geval van ongeval, letsel, etc. aan uzelf of derden. Wij raden u aan zelf zorg te dragen voor een reis-, ongevallen- en/of aansprakelijkheidsverzekering.
Hartstikke leuk initiatief. Utrecht is voor mij te ver uit de beurt, maar als er ooit iets in de regio Rotterdam wordt georganiseerd, dan ben ik van de partij!
rbregt schreef:Hartstikke leuk initiatief. Utrecht is voor mij te ver uit de beurt, maar als er ooit iets in de regio Rotterdam wordt georganiseerd, dan ben ik van de partij!
Utrecht is inderdaad ver weg, maar als je de trein neemt moet het lukken om voor twaalven thuis te zijn.
jimvandenberg schreef:
rbregt schreef:Hartstikke leuk initiatief. Utrecht is voor mij te ver uit de beurt, maar als er ooit iets in de regio Rotterdam wordt georganiseerd, dan ben ik van de partij!
Utrecht is inderdaad ver weg, maar als je de trein neemt moet het lukken om voor twaalven thuis te zijn.
Wat is ver? Wij zijn een vereniging van Wereldfietsers :lol: :lol:
De cursus kan niet meer geboekt worden, hij zit namelijk vol.
Dan heb ik weer eens te lang getwijfeld. :roll:

Gaat Anne deze workshop toch zelf geven?
Er was een oproepje vorige maand waarbij iemand gezocht werd...
Roald schreef:Gaat Anne deze workshop toch zelf geven?
Er was een oproepje vorige maand waarbij iemand gezocht werd...
Anne geeft deze cursus inderdaad zelf. De oproep van laatst gold voor de Wereldfietsbeurs, dan is Anne verhinderd om een lezing te doen. Volgend jaar meer geluk, Anne gaat er straks even wat anders doen.