Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Thermarest NeoAir All Season - Forum Wereldfietser

Thermarest NeoAir All Season

Hoi!

ik wil mijn oude Thermarest die ik al jaren heb vervangen voor een lichter en vooral compacten model: het huidige ding heeft een enorm pakvolume.

Ik begrijp dat lichtgewicht vaak minder duurzaam betekent dus ik zoek iets wat niet ultra lichtgewicht is maar wat nog wel redelijk duurzaam en betrouwbaar is.

Ik denk zelf dat de NeoAir All Season een heel mooi compact, warm, comfortabel en lichtgewicht matje is. Een alternatief zou de minder warme en minder comfortabele? ProLite zijn, of de NeoAir Trekker. (ook minder warm / zomermatje)

Nou heb ik wel wat probleemtopics over de NeoAir gelezen. Wat is jullie ervaring met de NeoAir All Season m.b.t. duurzaamheid / lekbestendigheid?
Ik had net een week geleden de importeur aan de telefoon met ongeveer dezelfde vraag. De AllSeason is inderdaad degelijker dan de klassieke Neoair, en kraakt ook niet/minder. Ik ga er zelf eentje kopen.
Wim
Hoi Wim,

bedankt voor je reactie. Ik had er zelf al even op gelegen in een outdoorzaak en ik kan inderdaad bevestigen dat het gekraak meevalt. D.w.z., als het voor mij meevalt, valt het voor de gemiddelde mens HEEL erg mee :D (ik ben nogal gevoelig voor ongewenste geluiden)

Lijkt mij dan inderdaad een goede keus.
Wij hebben 'm al besteld, is nog niet binnen, maar ben wel benieuwd. We hebben nu zo'n lite-mat en die is best dun en niet zo heel warm.

Deze zou wel wat comfortabeler zijn denk ik! ;)